Gå til innhold

Kjip opplevelse i vaskehallen


Inflames662

Recommended Posts

Inflames662

Har en firmabil hvor jeg til en viss grad tar vare på lakken i den grad det lar seg gjøre. Dvs ingen børstevask, noen ganger børsteløs i maskin, ellers generelt håndvask med høytrykk. Derfor er det på bilen særs lite vaskeriper på bilen. Da jeg benyttet meg av den "børsteløse" vasken til en Shell stasjon her forleden klarer maskinen å måke felgbørstene inn i siden på begge bakdørene og frontfangeren. I all min forskrekkelse klarte jeg ikke å tenke på nødstoppen utenfor vaskehallen, Derfor gikk børstene en runde på frontfangeren også (etter det hang hele maskinen seg, men det er en litt annen historie).

 

Sitter nå med en bil med mange små sirkulære vaskeriper på sidedørene og en frontfanger hvor børstene nærmest har pussa seg gjennom lakken enkelte steder. Har derfor en sak gående mot den aktuelle shell stasjonen. Der og da virket de lite hjelpsomme og de har enda ikke svart på min henvendelse.

 

Spørsmålet er hva dere tror jeg kan forvente meg av kompensasjon fra Shell? Ikke har jeg tid til å korrigere, våtslipe og fylle "hull" i lakken selv på firmabilen. Jeg tenker meg lakkering av frontfanger pluss korrigering av de berørte panelene, eventuelt våtslipe og fylle hullene på frontfanger hvis dette er mulig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Graf von Vogel skrev:

Spørsmålet er hva dere tror jeg kan forvente meg av kompensasjon fra Shell? Ikke har jeg tid til å korrigere, våtslipe og fylle "hull" i lakken selv på firmabilen. Jeg tenker meg lakkering av frontfanger pluss korrigering av de berørte panelene, eventuelt våtslipe og fylle hullene på frontfanger hvis dette er mulig.

 

Saken er i utgangspunktet grei: Du kjøper en vare/tjeneste som påfører bilen en skade. Dermed blir selger (Shell) erstatningspliktig og må utbedre skaden for egen regning. De enkleste er å la forsikringsselskapet til arbeidsgiveren din følge opp saken (skademelding).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega var borti det samme. Han gikk rett inn å klagde i disken, hvor hun stakkaren som sto der ringte sjefen. Etter en kjapp telefonsamtale endte det opp med at bensinstasjonen betalte for å få bilen polert opp hos et annerkjent bilpleiefirma.

 

Der snakker vi service! Husker ikke hvilken kjede det var dessverre. Men tror det generelt sett er opp til den enkelte stasjonseieren eller hva det kalles, hvor serviceinnstilte de er. Mange som er vrange vil jeg tro..

Audi S4 B5 Santorin Blue Facelift

Audi 80 B4 2.0E quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...