Gå til innhold

Recommended Posts

yellowchris
Skrevet

Hei! Er ganske ny til dette med polering men har gått til innkjøp av diverse vaskemidler og maskiner de siste to årene. Polerte bilen min tidligere i sommer men fikk mer glans enn korrigering av riper. Lurer derfor på hvor lenge dere bruker å kjøre på et panel før det blir strøkent, og hvor mange padder og kluter det kan gå på en bil? Så kan jeg fylle opp lagrene til jeg skal ta en ordentlig to stegs :)

Kan jo nevne at jeg har en svart golf mk6 hvis noen har en god combo til den lakken.

Takk på forhånd[emoji16]🤙🏼

longbow
Skrevet

Det kommer jo an på hvilken maskin du har, men med DA maskin så pleier eg å kjøre på ca 40-40 cm, både litt mindre eller mer, alt etter hva du vil oppnå og hvilken lakk det er snakk om. Så kjører man til polisen blir oljete. Normalt mellom 4-6 passeringer. Men det må ofte flere runder til for å få det strøkent.
Så er det ofte lurt å kjøre sakte, ca 1 cm pr sekund .

IGL Kenzo master installer

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår