Gå til innhold

Ripefjerning før salg


Trd

Recommended Posts

Hei,

 

Jeg har planer om å selge bilen, men dette var ikke pent. Hvordan fjerner jeg disse ripene? Kjenner dem litt med neglen. 

Helt uerfaren i poleringsfaget.

Trondheim

IMG_2627.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capone
59 minutter siden, 200sxholmen skrev:

Godt tips er vis du prøver å bløtlegge ripen, med f.eks. spytt, og ripen blir nesten borte så holder det med å polere den med griv polering ;)

Æææææsj, spytt på bilen?? Så ekkelt! Bedre å bruke sæd :) 

 

Neidaaa, men ville seriøst aldri SPYTTET på bilen min (eller noen andres for den saks skyld) for å se om ei ripe kunne fjernes.. Sprayflaske med såpevann:thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200sxholmen
Æææææsj, spytt på bilen?? Så ekkelt! Bedre å bruke sæd [emoji4] 
 
Neidaaa, men ville seriøst aldri SPYTTET på bilen min (eller noen andres for den saks skyld) for å se om ei ripe kunne fjernes.. Sprayflaske med såpevann:thumbs:


Haha, ja, eller såpevann [emoji38][emoji28]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild

Såpe for å fjerne riper? 

 

Har du drukket maling? 

Nå har jeg stått å våtslipt sånne riper og herja med ull og monstergrov polering for å få dem vekk så sier du det går med såpevann eller spytt? 😂😂😂

 Ripe:

IMG_0286.thumb.JPG.9c4f4177738a0071300a0abd580886eb.JPG

slipe og polere

IMG_0312.thumb.PNG.acdbef39392f8be4a00cb7652e15335c.PNG

borte

IMG_0367.thumb.JPG.6f06de22f9625b2342b66f5c7fb10688.JPG

Endret av Arild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capone
3 minutter siden, Arild skrev:

Såpe for å fjerne riper? 

 

Har du drukket maling? 

Nå har jeg stått å våtslipt sånne riper og herja med ull og monstergrov polering for å få dem vekk så sier du det går med såpevann eller spytt? 😂😂😂

 

 

Neeeeineeeeineeeeei, hahah, klovn! Du spruter ett eller annet flytende, om det kommer fra en kran, en kropp eller whatever er opp til deg selv, over ripa/ripene du irriterer deg over og så tørker du lett av. Er ripa/ripene fylt igjen i noen sekunder så kan den/de i 9/10 tilfeller fjernes med remediene du nevner :) En måte å få en peilepinn på ripers dybde på, men alle forstår vel at såpevann ikke har den råeste korrigeringsevnen? :P 

Endret av Capone
  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

200sxholmen
Neeeeineeeeineeeeei, hahah, klovn! Du spruter ett eller annet flytende, om det kommer fra en kran, en kropp eller whatever er opp til deg selv, over ripa/ripene du irriterer deg over og så tørker du lett av. Er ripa/ripene fylt igjen i noen sekunder så kan den/de i 9/10 tilfeller fjernes med remediene du nevner [emoji4] En måte å få en peilepinn på ripers dybde på, men alle forstår vel at såpevann ikke har den råeste korrigeringsevnen? [emoji14] 


Der har du det :)
Ikke veldig bra korrigeringsevne nei [emoji23]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...