Gå til innhold
heltnewbie

fusso

Recommended Posts

heltnewbie

Hei,

lagt fusso på min bil for ca.2 uker siden. Nå prøvde eg å spyle vann på bilen og gjett hva, ingen voks igjen på panseret og mange andre steder! hva har skjedd her? jeg forstår bare ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skydancer

Fusso er oppskrytt!! Uansett skulle den holdt lenger enn 2 uker? Fortell om påføring og hva brukte du av produkter til nedvask nå?

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
johnsen90

Maspalomas jokern svarte før meg her. Hvordan var fremgangsmåten?

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Polish
33 minutter siden, Skydancer skrev:

Fusso er oppskrytt!! Uansett skulle den holdt lenger enn 2 uker? Fortell om påføring og hva brukte du av produkter til nedvask nå?

Hva er det den ikke lever opp til skrytet med da? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
RubberDuck

Fusso varer og varer for min del. Vaska du bilen før du skvetta vann på den? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
heltnewbie

fremgangsmåten var en skikkelig forvask og clay, berøringsvask og litt polering før eg lagt på fusso. ventet ca.10min før eg buffet av.

Dette er første gang eg vasker bilen, med kun vann, altså ingen shampo eller noe som helst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØHN
10 minutter siden, heltnewbie skrev:

fremgangsmåten var en skikkelig forvask og clay, berøringsvask og litt polering før eg lagt på fusso. ventet ca.10min før eg buffet av.

Dette er første gang eg vasker bilen, med kun vann, altså ingen shampo eller noe som helst.

NB! Du må vaske bilen skikkelig for hånd! Da vil du se at beskyttelsen fortsatt er der. Nå binder vannet seg til hinnen av møkk på lakken, og da ligger vannet flatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martin.

Hvis du bruker en voksshampo så legger denne seg over fussoen og da blir det egenskapene til voksshampoen som du ser.

Tok du en wipedown etter du polere før du la voksen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Freakshow

kan hende du må ta en skikkelig håndvask ja! :) hvis ikke skjønner jeg ikke hva som har skjedd :P
fusso holdt 13 mnd på sideskjørt og nedre paneler på bilen :P på panser og tak virker den enda nesten urørrt xD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig