Jump to content
Sign in to follow this  
Bjerknez

Carpro Hydro 2 vs Scholl Neo?

Recommended Posts

Bjerknez

Enkelt og greit... noen som har testet disse opp mot hverandre? Pros and cons?

• DCN Point 1

Capone

Hvorfor kjøpe noen av de når Gyeon WetCoat er langt billigere? :) 

• DCN Point 2

johnsen90

Kenotek Protector er langt billigere der igjen :)

Edited by johnsen90

Capone
49 minutter siden, johnsen90 skrev:

Kenotek Protector er langt billigere der igjen :)

Er jo ingen nettbutikker som selger dette i Norge da så :) 

johnsen90

Vikingvask :)

Pettersen autospa :)

Capone
13 minutter siden, johnsen90 skrev:

Vikingvask :)

Pettersen autospa :)

Firmaer som fører det ja, men ingen av de har nettbutikk. Hadde jo vært lettvint med en nettbutikk hvor man enkelt kunne klikket hjem det man ønsker, vi lever tross alt i 2017.. :) 

• DCN Point 1

Bjerknez
4 timer siden, Capone skrev:

Hvorfor kjøpe noen av de når Gyeon WetCoat er langt billigere? :) 

Så det du egentlig sier eller gir uttrykk for er at jeg bør kjøpe det billigste og det er samme hva jeg går for?

Stian1991

Hydro2 er rimelig overlegen mener jeg , holder veldig mye lenger men koster mere og da

Bjerknez
13 timer siden, happyshine1991 skrev:

Hydro2 er rimelig overlegen mener jeg , holder veldig mye lenger emoji4.png men koster mere og da

Ja, det ser ut til at Hydro2 er hakket vassere enn Gyeon og kanskje også Scholl Neo. Men den koster jo litt mer. For kin del har dette liten betydning. På en liten motorsykkel så vil en liter med Hydro2 vare en stund :) 

• DCN Point 1

Stian1991
Ja, det ser ut til at Hydro2 er hakket vassere enn Gyeon og kanskje også Scholl Neo. Men den koster jo litt mer. For kin del har dette liten betydning. På en liten motorsykkel så vil en liter med Hydro2 vare en stund  

Tok en ny runde på sykkelen min med den idag , og tror jeg brukte 6 trykk på flasken og effekten er rå hadde hatt to lengre turer og sykkelen var full i bugs , bare spylte de av

Bjerknez

På en motorsykkel med såpass mange "kriker og kroker" så er nok en slik spray sealer og foretrekke i større grad enn på en bil vil jeg tro som stort sett består av store paneler. :)

SverreP
Ja, det ser ut til at Hydro2 er hakket vassere enn Gyeon og kanskje også Scholl Neo. Men den koster jo litt mer. For kin del har dette liten betydning. På en liten motorsykkel så vil en liter med Hydro2 vare en stund  

Vær obs på at HydrO2 har relativt kort holdbarhet. Brukte siste ladning 7 måneder etter utløpsdato, da hadde den merkbart kortere holdbarhet på bilen.

Bjerknez
Akkurat nå, SverreP skrev:

Vær obs på at HydrO2 har relativt kort holdbarhet. Brukte siste ladning 7 måneder etter utløpsdato, da hadde den merkbart kortere holdbarhet på bilen.

Det med holdbarhet er veldig opp og ned på det meste og det er mange faktorer som spiller inn her. Men jeg ser javnt over de fleste mener denne har bedre holdbarhet, uten at jeg legger så veldig mye vekt på akkurat holdbarheten til mitt bruk. Det at vannet preller av på best mulig måte er langt viktigere for meg enn holdbarhet og utseende. Ved siden av at produktet er enkelt i bruk.

SverreP
Det med holdbarhet er veldig opp og ned på det meste og det er mange faktorer som spiller inn her. Men jeg ser javnt over de fleste mener denne har bedre holdbarhet, uten at jeg legger så veldig mye vekt på akkurat holdbarheten til mitt bruk. Det at vannet preller av på best mulig måte er langt viktigere for meg enn holdbarhet og utseende. Ved siden av at produktet er enkelt i bruk.

Jeg snakker om holdbarhet på produkt i flaske

Bjerknez

Okay... hvor lenge er holdbarheten da? Vi snakker vel ikke to uker her?

Yngve74
Er jo ingen nettbutikker som selger dette i Norge da så  

Bilnerden selger Gyeon Wet Coat

Bjerknez

Bestillte meg Carpro Hydro2 i går. Har hakket mer tro på denne. Er veldig fornøyd med Scholl Neo også jeg, og det blir artig åmteste disse opp mot hverandre :)

• DCN Point 1

SverreP
Okay... hvor lenge er holdbarheten da? Vi snakker vel ikke to uker her?

Står holdbarhetsdato på flaska, mener det var ca 6 måneder da jeg fikk min første.