Gå til innhold

Audi A7 Sort trenger pleie!

Recommended Posts

Jeg var så uheldig at jeg måtte ta en operasjon nylig, og fikk derfor ikke tatt bilen før ferien.

Hva og hvem kan ta en utvendig korreksjon/polering og legge på noe som holder en stund?. 

Og hva kan jeg regne med å betale for dette?, jeg vet det er som å spørre om hvor langt er et tau :-), men sett i forhold til en S&S uber jobb, så regn en 80% er, forventer ikke mer en 

10-15 timers jobb.Bilen er 2012 modell så forventer ikke "nybil".

IMG_2472.JPG

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh, sorry, Akershus/Ski/langhus

Nei jeg gjør vel ikke det, håpet å finne en som kjedet seg i sommerferien, og ikke så så hardt på timene :-)

Er skeptisk til HandzOn og slike, uansett bedre å få en entusiast.

Er det noen som tør å gi et overslag, på en 80% jobb, er klar over at de siste 20% tar like lang tid som de første 80% av en jobb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars var på pletten han!, flott med forum med tillbakemeldinger.

Jeg har valgt å bruke noen dager av ferien, ta det stille og rolig, ellers takk for tilbudet.

Kjente på Torq'en den veier ikke mer en tillatt, 2 liter melk' ish :-)

Fordelen er at det blir ikke så mye nedpress fra min side på den, sikkert mest riktig :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Undrer på om dere tar ett og ett panel, vask/clay, 2 steg og coating, eller hele bilen steg for steg?

Jeg ser jo fordelen med å ta hele bilen steg for steg i forhold til vasking osv.

Om jeg tar hele vaskeprosessen i ett, og deretter ferdiggjøre ett og ett panel med en wipedown pr. panel om det går en dag eller to etter rengjøring, er det noen ulemper?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike dumt å begynne med den teipen midt på døra!

Legger så mye jobb i å se før/nå at det er et helv... å fortsette på samme nivå :-)

Jeg klarer ikke å ta de siste 5% av riper, må bare krype til korset å la det stå til.

Endret av soft
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...