Jump to content
Sign in to follow this  
200sxholmen

VW Golf 2011 mod felg, innpress, senk spm..

Recommended Posts

200sxholmen

Hei.

Er det noen her som har en Golf rundt 2011 model med 18" felg ?

Er på utkikk etter nye felger til kjærringa og vil da ha perfekt fitment med tanke på inpress og senk.

Tenker å kjøpe bare senkefjører og nye felger og dekk.

Det jeg lurer mest på er innpresset på felgene??

Tenker å handle 225/40-R18 så blir vel 8-8,5" bredde på felgen.

Takker for eventuelle svar

-Håvard

200sxholmen
8,5x18 et45 er det beste å velge da

Flukter det bra med skjermer da?:)
Har du bilde ?

Nickname
3 timer siden, 200sxholmen skrev:

Flukter det bra med skjermer da?:)
Har du bilde ?emoji4.png

Hadde en 2010 GTD med H&R fjærer disse senket 25/30mm, og dekk dim 235/35 19" med 8,5" felgbredde som jeg faktisk fikk godkjent dette på BT.

Brukte samme dim på vinterdekkene men da måtte jeg valese forskjermen litt for å unngå rubbing.  

DSC_0005_zpsbt79bf9f.jpg

611bded3-a670-48ad-b680-3caab2b2abb5_zps

200sxholmen
Hadde en 2010 GTD med H&R fjærer disse senket 25/30mm, og dekk dim 235/35 19" med 8,5" felgbredde som jeg faktisk fikk godkjent dette på BT.
Brukte samme dim på vinterdekkene men da måtte jeg valese forskjermen litt for å unngå rubbing.  

Det så bra ut det

Noen som har noen innspill angående hvor det går ann å få tak i noe rimelig da ?

Capone

Anbefaler også på det varmeste å fjerne skruene som holder locariskjermen. De sitter klokka 12 i hjulbua og er en pest og en plage på Golf 6 med senk :) 

Hvordan felger ser du for deg? Tempe Dekk har noen billige 5-eika concave i nettbutikken sin til rundt 6 uten dekk. Zito WP111 koster vel ca det samme.. Det er det jeg kommer på av felger i farta som er rimelige, ser noenlunde oppegående ut og finnes i dimmensjonen du leter etter. Hvis ikke så hender det jo at det dukker opp noe på Finn da. Og Face for de som har det :) 

Edited by Capone

200sxholmen
Anbefaler også på det varmeste å fjerne skruene som holder locariskjermen. De sitter klokka 12 i hjulbua og er en pest og en plage på Golf 6 med senk  

Hvordan felger ser du for deg? Tempe Dekk har noen billige 5-eika concave i nettbutikken sin til rundt 6 uten dekk. Zito WP111 koster vel ca det samme.. Det er det jeg kommer på av felger i farta som er rimelige, ser noenlunde oppegående ut og finnes i dimmensjonen du leter etter. Hvis ikke så hender det jo at det dukker opp noe på Finn da. Og Face for de som har det  

Ser for meg og egentlig kjøpe noe brukt, men vis jeg kommer over et bra tilbud blir det kanskje nye ;)

Da skal jeg se etter den

Takk for svar