Gå til innhold

Fjerne nylagt carbon collective forsegling

Recommended Posts

200sxholmen
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg kjøpte meg en liten flaske carbon collective og tok en 2-stegs polering og wipedown med cf02.

La på carbon collective platinum paint coating og ventet egentlig bare på regnet [emoji38]

Regnet kom og la seg på bilen uten å renne av.....

Tok en kjøretur og vannet ligger godt på bilen selv i 80km/t..

Snakket med concourse der jeg kjøpte den, og han var veldig bejelpelig og jeg fikk en ny flaske :)

(Veldig fornøyd btw med både butikken og servicen der:))

Så nå lurer jeg på beste måte og få fjernet det laget jeg la på og hva jeg bør gjøre på nytt før jeg legger ny coating? :)

-Håvard

Skydancer
Skrevet

Hva mente Lars hadde gått galt med denne coatingen? Normalt trenger man ikke å fjerne alt, det holder med å "åpne" coatingen for å påføre ny. Så hvorfor fjerne alt? Bruk medium pute og polish på type Duetto, ta en wipedown og legg på nytt [emoji106]

Max Protect Certified Instructor & Max Protect Certified Detailer

Audi A4 2.0 Tdi, S-line, "09 modell.
Skydancer Detail

Skydancer Detail på Facebook

200sxholmen
Skrevet
Hva mente Lars hadde gått galt med denne coatingen? Normalt trenger man ikke å fjerne alt, det holder med å "åpne" coatingen for å påføre ny. Så hvorfor fjerne alt? Bruk medium pute og polish på type Duetto, ta en wipedown og legg på nytt [emoji106]

Kjøre s20 og blå spider på hele bilen da?[emoji4]

Kunne være at korken ikke var tett på den, at den hadde gasset fra seg i butikkhylla..

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår