Gå til innhold

Meguiars Ultimate Wash & Wax


Bjerknez

Recommended Posts

Bjerknez

Jeg synes det er svært lite info og prat rundt denne såpen her inne. Jeg har brukt den tidligere og må si at det faktisk er en av de absolutt beste såpene jeg har prøvd og jeg har prøvd veldig mange. Ikke for at de andre såpene jeg har prøvd er dårlige, men Meguiars Ultimate Wash & Wax synes jeg har bedre glid enn de fleste såpene jeg har testet og den lukter helt himmelsk. Ikke er den dyr heller. Den koster kun 150 kroner. Den skal også være ganske drøy. 

 

Meguiars NXT er også veldig bra faktisk, men jeg liker lukten bedre på den gule.

 

Det er da altså denne såpen jeg mener:

https://bilpleiekongen.no/produkt/meguiars-ultimate-wash-wax/

Endret av Bjerknez

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soulcam
Jeg synes det er svært lite info og prat rundt denne såpen her inne. Jeg har brukt den tidligere og må si at det faktisk er en av de absolutt beste såpene jeg har prøvd og jeg har prøvd veldig mange. Ikke for at de andre såpene jeg har prøvd er dårlige, men Meguiars Ultimate Wash & Wax synes jeg har bedre glid enn de fleste såpene jeg har testet og den lukter helt himmelsk. Ikke er den dyr heller. Den koster kun 150 kroner. Den skal også være ganske drøy. 
 
Meguiars NXT er også veldig bra faktisk, men jeg liker lukten bedre på den gule.
 
Det er da altså denne såpen jeg mener:
https://bilpleiekongen.no/produkt/meguiars-ultimate-wash-wax/

Jeg brukte denne tidligere :) jeg byttet etter en stund da jeg ønsket noe som var billigere i innkjøp og i bruk. Samt at jeg ønsket noe som ikke hadde voks i såpen for å skjule at man ikke hadde voks på bilen :) jeg endte opp med 3D Pink car soap og er meget fornøyd med den:)
Max Protect Certified Detailer / Bilpleie Entusiast 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polestarpolish

Jeg brukte denne tidligere [emoji4] jeg byttet etter en stund da jeg ønsket noe som var billigere i innkjøp og i bruk. Samt at jeg ønsket noe som ikke hadde voks i såpen for å skjule at man ikke hadde voks på bilen [emoji4] jeg endte opp med 3D Pink car soap og er meget fornøyd med den:)

Men er det gloss i denne?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild

Jeg har drevet og testet litt såper i det siste.

 

swissvax car bath

cg v07

gtechniq g wash

cg citrus wash and gloss

 

per nå så er det en klar vinner og det er faktisk gtechniq g-wash.

 

koster 125.- med vip rabatt bare, har ekstremt god glid, er veldig drøy og lukter himmelsk :) 

 

likte ikke v07 i det hele tatt.

sv car bath er knall den men gtechniq er hakket bedre syns jeg.

cg citrus wash and gloss er også helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soulcam

Så den er samme som Auto finesse lather og wonderwash fra Cg?

Har ikke prøvd de så kan ikke utale meg der
Max Protect Certified Detailer / Bilpleie Entusiast 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...