hanso

Våger meg på et MC-spørsmål:)

Tatt ut motorsykkelen for sesongen og har plukket av alle kåper for rens og shining. Kåpene er av plast, altså ikke lakkerte. Hva er best/lurt å bruke for å få de til å skinne? Kåpene er hvite.

Mvh Hans-Olav.

Endret av hanso
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte i første omgang: Avfetting, vask, (clay?), AG Paint Renovator, AG SRP, AG AG HGP, og Meg QD etter annenhver vask eller noe. Er forresten Meg QD like bra på plast som lakk?

Mvh Hans-Olav.

Endret av hanso
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ikke bruke kraftig avfetting på ikke lakert plastik, kan gi skjolder.

Jeg har ikke erfaring med rengjørings midler på plastikk da jeg bruker Nanolotus Nanosvampen på alt plast jeg skal rengjøre, det funker fjell :-)

Bruk evt en plast fornyer eller Nanolotus Plast og kunstoff forsegling til beskyttelse efterpå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ville ikke bruke kraftig avfetting på ikke lakert plastik, kan gi skjolder.

Jeg har ikke erfaring med rengjørings midler på plastikk da jeg bruker Nanolotus Nanosvampen på alt plast jeg skal rengjøre, det funker fjell :-)

Bruk evt en plast fornyer eller Nanolotus Plast og kunstoff forsegling til beskyttelse efterpå.

Du har vell ikke noen bilder???

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare kjøp svampen du Reodor..;).Funker knall på polishrester på plasten også, har vel 50 svamper her nå...lever ikke uten ;)

Husk at svampen kan brukes på mye forskjellig, Nanosvampen er laget for stundene "f##n, hvordan skal jeg få¨fjernet dette da" den fjerner sure koner også, bare ta den med det i dusjen og gå over kabinettet når du dusjer, voila.... smørblid kone

Husk rabatten hos Nanolotus for VIP medlemmene også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en men ikke testet den så mye enda...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta dusjkabinettet og blandebatteriene, da spleiser frua med deg ved neste handel..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive