Lassen

Handleliste i fra CYC

Hei jeg vil bare ha noen meninger på handlelisten min, gjerne om det er noe mer jeg behøverå ha med og eventuelt ikke ha med?

Takker for innspill!

Capture-1.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har du fra før da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MG#85 ville jeg byttet ut med M105, og jeg ville tatt med menzerna pads, i hvit og orange, de er veldig fine til DA for de er grove ;)

Eller er Super Degreaser gull til dører, motorvask, hjulbuer osv!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en del microfiber fra meguiars, 3 step til meguiars, all metal polish, gold class såpen, nxt såpen, scratch x, ultimate quick detailer, felgbørsten fra meguiars, nxt generation tech wax.

Så kris1986 du mener at menzerna pads er bedre enn meguiars sine? De har et sett med menzerna men det er de utsolgt for!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med en DA-maskin går ting en del saktere enn med en roterende maskin. For å ikke bruke altfor lang tid på ett panel er det greit med ett produkt som jobber raskt, og har du ikke ett produkt som gjør dette, som i ditt tilfelle blir de eldre Meguiars-produktene, da er det greit å ha en pad som biter litt. Den hvite Compound paden fra Menzerna er en del hardere enn den fra Meguiars, da får du til en kjappere korreksjon av en bil som er ille.

Si at de fleste kundene vil ha en en-stegs jobb, f.eks da med MG#83 som er en polish som tar en del defekter, denne kan gjøre like bra korreksjon på en lakk som Menzerna PO85 R3.02 (SIP), men jobber da raskere ned, så ikke jobben tar lang tid.. Har kun merket dette med en roterende maskin, så hvordan dette er på DA som blir ditt tilfelle vet jeg ikke, men at det henger sammen er jeg ganske sikker på ;)

Men tipper på du blir fornøyd skal du se, det er gode produkter :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive