Gå til innhold

Hvilken maskin?


tommsern92

Recommended Posts

tommsern92

Hei, er på utkikk etter min første poleringsmaskin og vil gjerne unngå biltema sinel og heller kjøpe noe litt mer kvalitet.

Er på utkikk etter noe som dekker behovet for å enkelt polere privatbilen, familiebiler og litt våtsliping.

 

Har sett litt på Rupes BigFoot LHR 12E Duetto og den virker som dekker det jeg trenger den til, men blir så fort usikker.

Hvorfor skal jeg velge denne istedet for Rupes BigFoot LHR15 Mark2 for eksempel?

 

Noen innspill?

 

Mvh Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

narogang

Jeg gikk for duetto som førstemaskin å angret på at jeg ikke gikk for 15 med tanke på ergonomi. 3mm utkast som skiller dem, og sterkere motor i 15mk2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tommsern92

Ja lest om andre som har gjort det samme som deg, men hvordan er 15 å polere mindre plasser? Trenger jeg en rupes mini ved siden av eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capone

Du som bor på Toten kan da bare stikke innom Poleringskongen i Hunndalen og kjøpe denne pakka. Da får du en god maskin og 1L hver av de råeste slipemidlene jeg vet om  attått :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...