Jump to content
Sign in to follow this  
harlex

Swissvax Tesla multicolor.

Recommended Posts

harlex

Hei. Har en Tesla model s multicolor (perlemor) red fra okt 2013. Jeg skal nå kjøpe en ny voks. Har sverget til swissvax og tenker å fortsette med det. Men hvilken velger jeg til denne bilen/lakken. Flesket til med mystery da den var ny men nå er den tom. Mystery koster skjorten, en arm og boxeren så hvis det ikke er tungtveiende grunn til å fortsette med den er jeg åpen for andre forslag. Dere eksperter har vel en formening om hvilken som egner seg best til min lakk? 

• DCN Point 1

Arild
8 minutter siden, harlex skrev:

Hei. Har en Tesla model s multicolor (perlemor) red fra okt 2013. Jeg skal nå kjøpe en ny voks. Har sverget til swissvax og tenker å fortsette med det. Men hvilken velger jeg til denne bilen/lakken. Flesket til med mystery da den var ny men nå er den tom. Mystery koster skjorten, en arm og boxeren så hvis det ikke er tungtveiende grunn til å fortsette med den er jeg åpen for andre forslag. Dere eksperter har vel en formening om hvilken som egner seg best til min lakk? 

@Tommy er vel den som er best på swissvax her :) 

Tommy
11 timer siden, harlex skrev:

Driver du bilpleiefirma, siden du har brukt opp en krukke med mystery? Den skal holde til ca 25 biler. Tesla er biler med meget følsom/"dårlig" lakk, så jeg ville faktisk anbefalt coating på denne, for å holde den noenlunde fin.

harlex
27. mai 2017 - 9.58, Tommy skrev:

Driver du bilpleiefirma, siden du har brukt opp en krukke med mystery? Den skal holde til ca 25 biler. Tesla er biler med meget følsom/"dårlig" lakk, så jeg ville faktisk anbefalt coating på denne, for å holde den noenlunde fin.

Er nok på andre siden av skalaen DVS.  rookie. Har vel behandlet Teslaen kanskje oppmot 15 ganger og en BMW 2 ganger og noe MC.  Har nok vært i overkant raus med voksen ja. ☺️Spesielt i begynnelsen...  Coating ja... Noen anbefalt type og forhandler/verksted i Bergensområdet? Hva vil noe slik ligge på i pris. Selv om den er godt holdt må man vel forbehandle lakken først tenker jeg.... OKT. 2013 bil med snart 107 000 på telleren.

Christer

Jeg takker for tilliten og kan så absolutt tilby @harlex full behandling med coating av Teslaen hans. Ta kontakt på PM, så finner vi ut av noe. :)

Nautilus
2017-5-30 - 1.24, Christer skrev:

Jeg takker for tilliten og kan så absolutt tilby @harlex full behandling med coating av Teslaen hans. Ta kontakt på PM, så finner vi ut av noe. :)

Hei Christer. Hvilken behandling/merke anbefaler du vedrørende coating i dette tilfellet? Har en del slekt som tenker Tesla :)

Christer R

Eg vil anbefale Modesta bc03 eller bc04.

Har en kunde som eg har behandlet 2 Tesla for, ene bilen med Modesta og andre med CQuartz Finest.

Han var mest fornøyd med Modesta da han følte den var mest ripebestandig kontra Finest, det er veldig gode coatinger begge 2 som gir deg flere år med beskyttelse.

Priser fra 12500,- med CQuartz og fra 15500,- med Modesta. Men fast pris får du kun etter en befaring.

harlex
5.6.2017 - 12.35, Christer R skrev:

Eg vil anbefale Modesta bc03 eller bc04.

Har en kunde som eg har behandlet 2 Tesla for, ene bilen med Modesta og andre med CQuartz Finest.

Han var mest fornøyd med Modesta da han følte den var mest ripebestandig kontra Finest, det er veldig gode coatinger begge 2 som gir deg flere år med beskyttelse.

Priser fra 12500,- med CQuartz og fra 15500,- med Modesta. Men fast pris får du kun etter en befaring.

Hei igjen. Jeg skal selge bilen nå men får en ny model s perlemor hvit nå om en mnd. Kan bli høyaktuelt med behandling på den. Tar da kontakt.