Gå til innhold

Rodcraft lav garasjejekk?

Recommended Posts

Thomas Ant
Skrevet (endret)

Hei! Noen her som har denne jekken?http://www.swedol.no/2-tonns-lav-jekk-rh215.html Evt erfaringer med Rodcraft? Mener jeg leste en plass at det er et datterselskap av Atlas Copco. Den har veldig gode specs i forhold til prisen. Veldig lav høyde og 2 stempler for rask aksjon etc. Evt noen andre forslag? 

Den kommer forresten på 3000kr med velkomstrabatt og gratis frakt.

Endret av Thomas Ant
Arild
Skrevet

Hadde selv behov for lav jekk så kjøpte denne:

http://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/garasje/lofteinnretning/jekker/garasjejekk-601056/

virker meget bra kvalitet denne fra big red.. 

Jula solgte dem med 1000.- i avslag for et par uker siden. 

Dagen etter jeg kjøpte så solgte de både 2t og 1.5t for samme prisen så hadde kjøpt 2t om jeg hadde visst det men den er nice den på 1.5t også

Skrevet
5 timer siden, Arild skrev:

Hadde selv behov for lav jekk så kjøpte denne:

http://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/garasje/lofteinnretning/jekker/garasjejekk-601056/

virker meget bra kvalitet denne fra big red.. 

Jula solgte dem med 1000.- i avslag for et par uker siden. 

Dagen etter jeg kjøpte så solgte de både 2t og 1.5t for samme prisen så hadde kjøpt 2t om jeg hadde visst det men den er nice den på 1.5t også

Har en tilsynelatende helt lik en, tror dog den er rebrandet til carwise eller no slikt. God å bruke, men må stå vinkelrett mot der du løfter, eller så begynner den å flekse sidelengs, og det kan bli skummelt (god regel for all jekking, men jeg har litt plassmangel så må ha litt vinkel for å klare å jekke opp). Alu chassi er genialt for vekt, men ikke styrke. Har en annen big red som er solid som fy, godt fornøyd der.

Arild
Skrevet
4 minutter siden, adivass skrev:

Har en tilsynelatende helt lik en, tror dog den er rebrandet til carwise eller no slikt. God å bruke, men må stå vinkelrett mot der du løfter, eller så begynner den å flekse sidelengs, og det kan bli skummelt (god regel for all jekking, men jeg har litt plassmangel så må ha litt vinkel for å klare å jekke opp). Alu chassi er genialt for vekt, men ikke styrke. Har en annen big red som er solid som fy, godt fornøyd der.

Jeg har selv plassproblemer og de få gangene jeg har brukt den så har jeg løftet med vinkel på jekken uten noen problemer :) 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår