Zieglah

Fein multimaster til polering?

Har en slik Fein multimaster som er et oscillerende multiverktøy.

Noen som har erfaring med å polere med denne?

Finnes det i det hele tatt pads som passer til bil?

post-921-1243022181_thumb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT; Er du fornøyd med maskinen? Har bestilt meg en slik, sammen med masse ekstrautstyr. Får den til uka, så blir spennende og prøve den. Fein sin multimaskin er alle multimaskiners mor så.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
OT; Er du fornøyd med maskinen? Har bestilt meg en slik, sammen med masse ekstrautstyr. Får den til uka, så blir spennende og prøve den. Fein sin multimaskin er alle multimaskiners mor så.

Ja, ingen tvil om at Fein er bra.. bare synd den har slik en startsnor og at tilbehøret er i kategorien schweinepels dyrt sammenliknet med det du får til eks 10,8V Multien til Bosch.

Ser ikke helt bruksområdet for å bruke denne til polering Zieglah. Tror nok at pad'en uansett hadde blitt så liten at du bare hadde blitt irritert etter en stund. Hadde kanskje kommet inn under toppen av tålmodighet:-) Kanskje fin på trange plasser da..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten:

Ja den er genial. Fikk sjokk første gang jeg prøvde den på hagemøblene, hadde aldri trodd den skulle slipe så

effektivt. Kommer til overalt og kjempelett å skifte utstyr med klikksystemet.

Brynjar:

Startsnor? Ledning du mener?:P

Men den dualhead-polermaskinen på biltema har vel ikke noe særlig større hoder?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ja, ingen tvil om at Fein er bra.. bare synd den har slik en startsnor og at tilbehøret er i kategorien schweinepels dyrt sammenliknet med det du får til eks 10,8V Multien til Bosch.

Har testa den Bosch'en.. mye bråk og lite action spør du meg. Funker sikkert fint som dildo på steroider, men sammenlignet med Fein er det leketøy ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trikset med fein er og bruke fein maskin og bosch sitt utstyr til.Koster 1/3 av prisen sammenlignet med fein sitt utstyr.

Mener og huske at vi selger på jobb nå fein i koffert til 1599.- med litt extra utstyr til.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Morten:

Ja den er genial. Fikk sjokk første gang jeg prøvde den på hagemøblene, hadde aldri trodd den skulle slipe så

effektivt. Kommer til overalt og kjempelett å skifte utstyr med klikksystemet.

Fikk maskinen min igår, ser veldig lovende ut.

Bestilte den med det største tilbehørssettet. Skal legge parkett og sette opp kjøkken om ikke så lenge så da skal denne benyttes :)

For meg er det en selvfølge og kjøpe slike maskiner med "startsnor".

Batteri blir bare et irritasjonsmoment og holder heller aldri så lenge som det står.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive