Gå til innhold

Recommended Posts

erikstein
Skrevet

Fungerer fjell på veldig mye har  jeg erfart.

Alt fra kranglete sort "Ford" lakk til Toyota/Nissan/Audi/Bmw.

Kjører den "alltid" med Lilla Scholl på  roterende (helt ut). Gir en meget bra finish. Har tatt noen stikkprøver hvor jeg har kjørt DA og en eller annen fin polish/pute uten at jeg ser nevneverdig forskjell.

Den tar mye vaskeriper, men ikke dype riper.

Skrevet

Den ble min favoritt på sensitiv svart Ford lakk med blå spiderpad. På min nåværende harde BMW lakk gjør den svært god jobb sammen med lilla spiderpad. Ser faktisk lite forskjell mellom denne komboen og s3 gold på blå rupes mf når de kjøres like mange pass. Jeg kjører kun DA foreløpig

• DCN Poeng 1

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Polsokk
Skrevet

Brukte denne og grønn rupes pad til enstegs på en sort Toyota Yaris. Veldig fornøyd med denne.

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

Fredrikmo
Skrevet (endret)

Gamletypen kan være vanskelig å fjerne. Har lurt meg opptil flere ganger under inspisering. Har ikke prøvd den nye

Endret av Fredrikmo
  • 3 weeks later...
chrisrobol
Skrevet

Har også kun positive innvendinger om s20B. den nye typen er ikke vanskelig å fjerne:) har blitt brukt som ensteg på hard volvolakk med blå spiderpad, medium vw lakk med gul rupes, audi med rød sonax pad og audi med lilla spiderpad. konge produkt :thumbs:

• DCN Poeng 1
  • Moderatorer
Christer
Skrevet

Jeg synes S20 Black (gammel type) tar hakket mer enn S20 Black Signature Series (ny type). Den gamle kan være noe mer trøblete å buffe, men er på ingen måte vanskelig å ha med å gjøre.

Begge krever wipedown etter bruk for å få fjernet oljer.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

• 2 weeks later...
Skrevet

Har brukt S20SS på en stegs Volvo lakk, helt rå!

På en Porsche, der måtte jeg til med S2SS og så S20SS, blå spiderpad begge ganger

Samme oppskrift på en 2012 modell Volvo med metallic lakk.

S20SS er litt for svak som en-stegs korrigering på enkelte lakkttyper, her er det S2SS som gjelder!

Har begge to og er fornøyd med Scholl sine produkter!

Som Christer sier, wipedown og masse kluter må en ha når setter i gang for å fjerne alle oljer.

Arild
Skrevet

Kompis sendte meg bilde i går. 

Blå rupes mf med s20 på en x3

IMG_0141.thumb.JPG.a6ff44863cd5d3e1c502a76470a4339b.JPG

Arild
Skrevet (endret)

S20 rydder nok bedre men gul/gul gav bedre glans enn gul/s20 på min bil. (Gul rupes)

Endret av Arild
  • 4 years later...
Skrevet

Drar opp denne. 

Glemte DA maskinen min hjemme, har dog tilgang på roterende. Har lilla Scholl pute.

Er det noe stress for en nybegynner å gå løs på en mørkegrå (tungsten) Golf 7 med denne komboen (S20+lilla Scholl)?

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår