Gå til innhold

Kärcher K5, ny slange som ikke knyter seg selv?

Recommended Posts

Skrevet

Som sikkert mange andre, så er man kraftig forbannet etter en vaskerunde på bilen om man har en Kärcher K5 (sikkert flere typer også).

Den beryktede, frustrasjonsrike og migrenefremkallende slangen! Er det noen som har fått tak i en bra erstatning som funker? Slange som har svivel eller muligens stålomspunnet? :)

Har sett på denne, men funker det såppas bra at man ikke ryker ut for hjerteinfarkt i ung alder?

http://proffia.no/Rengjoring/Hoytrykk-Slanger-Slangetromler/Slanger-Swantech/Reserveslange-10m-Staalarmert-Hurtigkobling-begge-ender?overcatid=4

Polsokk
Skrevet

Helt topp den der. Hadde en sånn på 15 meter til min K5. Anbefales.

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

Skrevet

Har samme selv. 15m. Overgangen til den slangen kan nær sammenlignes med å miste jomfrudommen

• DCN Poeng 4

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

• 1 year later...
Skrevet

Hei, lenken virker ikke lenger. Hva heter slangen dere anbefaler?

Akkurat nå, 100% skrev:

Hei, lenken virker ikke lenger. Hva heter slangen dere anbefaler?

Forresten jeg har en K 6.550.... passer denne slangen til maskinen jeg har?

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår