Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skulle egentlig kjøpe ny kobling til skumkanonen (ebay) jeg allerede har, men endte opp med et impulskjøp på den nye versjonen av skumkanon fra Kärcher. Den har blandeskrue og alt det en vanlig kanon har, bare at den er i plast. Er denne dårligere enn en vanlig kanon? I så fall hvorfor? Nå har ikke jeg noen kvaliteskanon fra før, men jeg er greit fornøyd med skummet. 

Jeg bruker både Nerta Active Diamond og Bilt-Hamber Autofoam 

Ingolf
Skrevet

Kjøpte en slik for et år siden for å ha i reserve eller bruke med andre kjemikalier, men den er veldig på reservesiden. Skummer betydelig dårligere, og veldig vått skum, bruker mye produkt. Dog er den ikke helt ubrukelig så den brukes av diverse årsaker ca to ganger i året.

Skulle vel egentlig teste den selv og gi den videre som gave til fadern når jeg tenker meg om, men han fikk en fra kina istedet da fj10 var for flau til å kunne anbefales i bruk

Skrevet
14 minutter siden, Ingolf skrev:

Kjøpte en slik for et år siden for å ha i reserve eller bruke med andre kjemikalier, men den er veldig på reservesiden. Skummer betydelig dårligere, og veldig vått skum, bruker mye produkt. Dog er den ikke helt ubrukelig så den brukes av diverse årsaker ca to ganger i året.

Okei, så jeg kan egentlig bare levere den tilbake? 

Ingolf
Skrevet
8 timer siden, Evenve skrev:

Okei, så jeg kan egentlig bare levere den tilbake? 

Hvis du ha muligheten så ja 😎 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår