kris1986

Menzerna

Begynte å bli tom for Menzerna PO85RD 3.02 (har også 3.01) her om dagen, så bestilte like gjerne opp en ny flaske med denne nydelige polishen.. På flaska står det "Intensive Polish", som er PO91, den er ikke laget for SRCC-lakk.

Men men, jeg fikk ei Flaske det sto "Power Finish" på, med cut-merket på label som stod like langt mot venstre som PO106FA (merk FA... ikke FF) gjør, jaja tenkte jeg, vi ser på klistremerket på bunnen av flaska! Der står jo koden, da kan jeg jo se om det står PO203 eller PO203S der, S er også laget for SRCC-lakk (ripesikker klarlakk), men der sto det ingenting. Laget en post på detailingworld under cleanyourcar sine poster, og spurte om de hadde begynt å ta inn "Power finish" i stedet for "Super Intensive Finish", fikk dette svaret, som jeg tenkte jeg skulle dele med dere hvis dette skjer dere en gang i nærmeste fremtid;

http://www.detailingworld.co.uk/forum/show...ad.php?t=118515

Ikke lett det der, men jeg sjekket lasermerket som var litt slitt vekk, men ser det står 85 3.02 der, og den er hvit, så da har jeg nok fått det jeg skulle ha, men Menzerna kunne virkelig gjort noe med navn om merking ;)

PO85RD

PO85RE

PO85RD 3.02

Der har du to.stk finshing og en stk. polish, ser tålig likt ut...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det skal ikke være lett... Bestilte du fra Scandic Shine?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nope, var fra cyc denne gangen! Ketil handler vel menzerna fra USA?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det ja. Ikke lett å bli helt klok på Menzerna, sånn sett er Scholl veldig greie - der står alt forklart på flasken :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive