Gå til innhold

Recommended Posts

kris1986
Skrevet

Har M14 gjenger på hitachien tror jeg, på Autoglym ser jeg bare 5/8" bakplater.. Vet dere hva jeg kan gjøre? eller om det er noe annet som passer?

Skrevet

Får vel bakplater som passer både hos Scandic Shine,Bilxtra;Clasern og Biltema.

kris1986
Skrevet

Brått.. Fant ikke noe på scandicshine, men skal sjekke litt ekstra:) tror jeg brått har 1/2 "...

kris1986
Skrevet

M14x2 har jeg... Bare å lete etter bakplate:)

Skrevet

Nei du har m14 samme som jeg har på hitachi maskinene min...

Send en mail til ketil på Scandic så har han garantert en som passer

ClearCoatChristR
Skrevet

Backing platene fra Autoglym passer både M14 og M16 gjenger. M14 er diameteren, mens 5/8 er hvordan de er gjenget. "grovheten" på gjengene kan du si.

kris1986
Skrevet

5/8 UNC mener du? M14 er jo metriske gjenger.. F.eks M12x1,5 er metriske gjenger, som er fine... "verkstedhåndboka" er genial der vettu:) ( I drei- og fresebenken er den fin:) ) Diameteren er "Ø"... Men bakplate er fikset:)

Takker for raske svar

• Admins
truhaa
Skrevet

http://www.meguiars.com/solo/productpage_w66.cfm

Denne jeg har mener jeg.......

Mulig falsen sliter om du ikke sjekker flensen i førbetan. dog viktig at du har losjatten først da....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

kris1986
Skrevet

Ja, riktig... Må sjekke om ytterringen på lagringa er bra, og om snittringen til ermetokupplinga er riktig dratt til også... ;)

kris1986
Skrevet

Men takker for alle svar hvertfall! Bra med eget bilpleieforum:)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår