Jump to content
Sign in to follow this  
DanSteffen

Valg av Skumkanon

Recommended Posts

DanSteffen

Jeg skal gå til innkjøp av diverse småtteri nå i begynnelsen av Mai.

Lurer derfor på følgende:

Skumkanon fra CG til 799,- (Scandicshine)

Skumkanon fra North Detailing til 449,-

Eller skumkanon fra Ebay/AliExpress (MJJC)

Jeg ønsker varene relativt fort, derfor er jeg mer usikker på dette fra eBay for eksempel

Men hvor stor forskjell er det fra CG sin til North Detailing kanonen?

Hva ville proffene gjort?

Arild

Skumkanona til cg og north detailing er identiske og er samme produkt.

De leveres i lik boks og med helt identisk bruksanvisning. 

• DCN Point 1

KenHau

Hadde heller kjøpt en MJJC skumkanon fra ebay aliexpress, helt identisk og fungerer like bra, koster deg ca 120-150,- :)

DanSteffen
Skumkanona til cg og north detailing er identiske og er samme produkt.
De leveres i lik boks og med helt identisk bruksanvisning. 

Da er jo valget enkelt🙂Da blir det fra North Detailing jeg kjøper

DanSteffen
Hadde heller kjøpt en MJJC skumkanon fra ebay aliexpress, helt identisk og fungerer like bra, koster deg ca 120-150,-

Ja, bror min har en mjjc funker topp:) Men jeg må ha den ganske raskt. Derfor tror jeg at det blir fra Bilnerden 🙂

KenHau

Ja, bror min har en mjjc funker topp:) Men jeg må ha den ganske raskt. Derfor tror jeg at det blir fra Bilnerden 🙂

Skjønner skjønner! :)

vim

Skjønner tidsaspektet, men kan tilføye at jeg har brukt min MJJC i to år nå og er fortsatt 100% fornøyd.

DanSteffen

Da kommer 1000 kr spørsmålet..

Hvor finner man MJJC kanon på Ali/eBay med riktig kobling til min gamle Foma 780 spyler? :P

IMG_4261-300x300.jpg.d7ca6f75738bd7484ddabb3ce248a540.jpg

This one :D 

Arild

Tror jeg har en ubrukt ny sånn i garasjen for jeg var i tvil når jeg kjøpte til min gamle foma så kjøpte bare begge. Finn deg en hvilken som helst som har de standard 1/4" utvendige gjengene så skal jeg donere den til deg mot en 50 lapp i frakt eller hva det nå koster å shippe den til deg... men må se om jeg finner den først

DanSteffen
15 minutter siden, Arild skrev:

Tror jeg har en ubrukt ny sånn i garasjen for jeg var i tvil når jeg kjøpte til min gamle foma så kjøpte bare begge. Finn deg en hvilken som helst som har de standard 1/4" utvendige gjengene så skal jeg donere den til deg mot en 50 lapp i frakt eller hva det nå koster å shippe den til deg... men må se om jeg finner den først

Takker for tilbudet :)

Men, jeg er så usikker på hva jeg skal jeg skal gjøre :o Bestiller jeg fra Nerden, så får jeg det etter 2-3 dager. Å har 2-3 poleringsjobber før 17Mai :) 

Så tror jeg bare lukker øynene å bestiller her i Norge.

Arild
1 minutt siden, DanSteffen skrev:

Takker for tilbudet :)

Men, jeg er så usikker på hva jeg skal jeg skal gjøre :o Bestiller jeg fra Nerden, så får jeg det etter 2-3 dager. Å har 2-3 poleringsjobber før 17Mai :) 

Så tror jeg bare lukker øynene å bestiller her i Norge.

Like greit det da.

jeg bestilte en selv fra ebay nå. Har en fra nerden selv fra før men kjøpte en billig på ebay for å bruke til kraftvask på huset. Bestilte 2 april og kom vel 13 april så gikk ganske fort men DET skal jeg love deg er variabelt. Har bestilt ting på ebay i begynnelsen av mars som enda ikke er kommet.

DanSteffen
1 minutt siden, Arild skrev:

Like greit det da.

jeg bestilte en selv fra ebay nå. Har en fra nerden selv fra før men kjøpte en billig på ebay for å bruke til kraftvask på huset. Bestilte 2 april og kom vel 13 april så gikk ganske fort men DET skal jeg love deg er variabelt. Har bestilt ting på ebay i begynnelsen av mars som enda ikke er kommet.

Ja, åsså støtter jeg jo de norske butikkene da :P Må se slik på det også :)

Det var jo veldig akseptabel levering må jeg si:) Men som du sier så har man aldri noen garanti på hvor lang tid det tar:P