chris

Noen som vet hvilken font dette er?

Skal skifte ut til båten og hadde håpet å slippe å kjøpe fra Joda.

Noen som har peil på om denne fonten finnes eller om det er egen font for Joda.

J er vel den mest spesielle, nesten "flat" og uten bøy. Har lett gjennom helemin Illustrator uten å finne..

Anyone.?

post-594-1242823388_thumb.jpg

Endret av chris
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende den er custom.. ikke noe jeg kjenner igjen hvertfall. Kan se ut som de har brukt en speilvendt L som J og skråstillt teksten.

Hva var planen, å gjenskape logoen? Det burde isåfall være en smal sak å trace den i illustrator hvertfall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hva var planen, å gjenskape logoen? Det burde isåfall være en smal sak å trace den i illustrator hvertfall.

Yes, hvis jeg finner fonten kan jeg sette teksten i illustrator og skjære ut folie.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta et høyoppløst bilde rett på skriften, også bruker du Illustrator til å trace bokstavene. Google det så ser du metode. Da får du et objektbasert bilde, som du kan skalere opp og ned til krampa tar deg, og skrive ut på folie.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ta et høyoppløst bilde rett på skriften, også bruker du Illustrator til å trace bokstavene. Google det så ser du metode. Da får du et objektbasert bilde, som du kan skalere opp og ned til krampa tar deg, og skrive ut på folie.

Mulig jeg er treig.. Fant ikke noe vettugt svar på dette etter å ha googlet..

Har du en forklaring på dette.? Ta det gjerne på pm.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på at bildet blir "flatt" sånn at skriften ikke blir i perspektiv, og ikke buer for mye rundt båten..

OM det går ann å få de av mer eller mindre hele, så lager jo et reklamefirma lett nye :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det vises litt her http://version2.andrewkendall.com/pages/le...tor/tracing.php

Det handler om å bruke penneverktøyet til å tegne rundt formen på fonten, slik at du lager en kopi av den aktuelle bokstaven. Den kan da forstørres opp til en størrelse det går an å printe ut.

Hvis ikke videoen hjalp skal jeg ta en titt når jeg kommer hjem. Må ut og kjøpe meg noe mat :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg prøve meg, fikk tatt et greit bilde i dag.

post-594-1242940047_thumb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive