Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei. er det noen som har plukket opp en nilfisk Spyler her?

jeg fant ut att jeg hadde glemt å sette inn spyleren min i vinter å da har den selvfølgelig begynt å lekke.

tengte jeg skulle åpne den å se hva som lekker så jeg kunne få bestilt det som trengtes. har stått å banna i en og en halv time og kommer ikke inn i den forbaskade spyleren. skrudd ut alt jeg ser av skruer. å prøvd å bryte bode her og der. men alt sitter som f.

noen som har noen tips?

Skrevet

Har hatt oppe en Poseidon 2, regner med det er samme prinsipp. Det er to skruer i bunnen, inne i de hule benene som må løsnes og dyttes inn, da frigir du låseskinnen:)

• DCN Poeng 1

2014 VW Golf stv.

Skrevet (endret)
2 timer siden, OleMo skrev:

Har hatt oppe en Poseidon 2, regner med det er samme prinsipp. Det er to skruer i bunnen, inne i de hule benene som må løsnes og dyttes inn, da frigir du låseskinnen:)

stemmer. ligger i småbiter neddi verkstedet nå:P

selvfølgelig sylinder blokka som er lekk... så blir nåkk noen deler å handle inn ja...

Endret av Br3z
  • DCN Poeng 1

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår