Gå til innhold

Recommended Posts

Eirik1892
Skrevet

Impulshandlet en Yaris hybrid her om dagen, og tenkte jeg skulle få byttet pærer over til noe hvitere enn originalt da det ser så trist ut med LED drl og gule halogenlykter.

Trudde at bilen hadde H4 pærer, men viste seg at det var HIR2 pærer og da stopper min lille kunnskap kraftig opp. Noen som kan anbefale HIR2 pærer der ute, enten eBay eller fra norske butikker som gir litt hvitere farge men som samtidig er gode pærer?

Planen var H4 coolblue, men det gikk jo i dass..

Skrevet

Nei du har ikke så mange alternativer å gå. Har undersøkt en del ang. samme bil og det er like greit å bare bruke hir2 pærer.

De har et belegg på seg som reflekterer infrarøde stråler som varmer opp pæren og gir en god del mere lys enn vanlige halogenpærer.

Jeg fikk tak i et par 100 watt pærer i vanlig halogen for hir2 sokler med blått glass for hvitere lys, men det lyste faktisk mye dårligere enn originale pærer. 

Hold deg til vanlig hir ellers så kan du sette i xenon, men det er jo ikke etter forskriftene.  :)

Skrevet

Var slike jeg fikk tak i, men i 100 watt. Det at de er dekket av et blått belegg gjør at de mister en del styrke. Det lyste MYE dårligere enn originale pærer. Så nesten ingenting når det var snø. Langlyset ble Ikke-eksisterende.. Men du kan jo prøve selv å se om du blir fornøyd selvfølgelig. :P Betalte vel 400 kr selv ca. 

Eirik1892
Skrevet

Det er så ræva ja:wacko: ja, får se hva jeg gjør, utseendet kan liksom ikke gå utover trafikksikkerheten heller..

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår