Gå til innhold
Bmwjokke

Lakkriper.

Recommended Posts

Bmwjokke    0
Bmwjokke

Hei, jeg har fått noen riper bak ved bensinlokket, jeg aner ikke hvordan jeg har fått de, men la merke til dem i går. De er ikke dype. men de er hvite. Går det ann å polere/rubbe dem vekk eller noe?

Forslag?

Joakim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis    532
Dennis

Hei, hvis du kjenner ripene godt når du drar over nelgn din så er de i de fleste tilfeller for dype til å gjøre noe med.

Hvis ikke er det stor mulighet for at du klarer å fjerne dem ved bruk av en god polish og maskin.

Ta et godt bilde av ripene så blir det litt lettere å anbefale hva du skal prøve ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

Om du skal med med en kjapp løsning uten maskin er Meguiars sin ScratchX et godt alternativ, jobb den godt med en poleringspad fra alle vinkler mht ripa (kan være du må gå over noen ganger) så hjelper det nok. beskytt også etterpå med en polish/sealer da du fjerner all beskyttelse med scratchX..

Som Dennis sier, kjenner du ripa ,med neglen er det ikke så mye du får gjort, men du klarer å redusere den noe, men borte blir den ikke..

Lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig