Jump to content
Sign in to follow this  
Aviator

Vaskeslitasje + lakkbeskyttelse. 2016 Kia Soul EV.

Recommended Posts

Aviator

Hei, jeg har avtale med en lokal Handz On sjappe i morgen, men har fått kalde føtter.

Bilen er svart med rødt tak (cherry black / inferno red). Myk (dårlig? tynn?) lakk. Har vasket den selv for hånd noen ganger (gritguard og clayklut, jada 🙂 ...) og ca 10 ganger i børsteløs automat. 

Ønsker korrigering av vaskeslitasje og lakkbeskyttelse.

Lørenskog, Oslo, Lillestrøm og omegn.

Redigert for detaljer.

Edited by Aviator
Mer detaljert info.

Soulcam
Hei, jeg har avtale med en lokal Handz On sjappe i morgen, men har fått kalde føtter.

Bilen er svart med rødt tak (cherry black / inferno red). Myk (dårlig? tynn?) lakk. Har vasket den selv for hånd noen ganger (gritguard og clayklut, jada 🙂 ...) og ca 10 ganger i børsteløs automat. 

Ønsker korrigering av vaskeslitasje og lakkbeskyttelse.

Lørenskog, Oslo, Lillestrøm og omegn.

Redigert for detaljer.

Jeg har sett et par biler som har vært innom handzon i bergen.. jeg er langt fra fornøyd med hvordan resultatet ble. Ville heller brukt de pengene på entusiast eller detailer her inne kan være det koster mer eller tilsvarende og få bedre resultater

Aviator

Ja, jeg har sikkert vært utydelig her (heelt ny bruker her inne), men har altså droppet avtalen med HandzOn og ønsker at en seriøs entusiast kan ta jobben. Trodde det var selvforklarende siden jeg la det ut under "jobb ønskes utført". Beklager uklarhet i første post.

Arild

Når man ser hvor jævlig min ser ut i lakken etter å ha vært på brilliant bilpleie i bergen for salgsklargjøring før jeg fikk den så er nok en entusiast det rette. Er vel mange nær oslo også. 

Clayklut ville jeg forøvrig ikke brukt ifbm vask hvis du ikke legger på ny beskyttelse. Du fjerner nemlig voks osv når du bruker det

Aviator
8 minutter siden, Arild skrev:

Når man ser hvor jævlig min ser ut i lakken etter å ha vært på brilliant bilpleie i bergen for salgsklargjøring før jeg fikk den så er nok en entusiast det rette. Er vel mange nær oslo også. 

Clayklut ville jeg forøvrig ikke brukt ifbm vask hvis du ikke legger på ny beskyttelse. Du fjerner nemlig voks osv når du bruker det

Ja, har behandlet paneler etter bruk av clay. Er en Selaclean klut, godt fornøyd med den, men nå er ikke jeg spesialist akkurat...

Arild

Holder meg til clay før lakkrens og polering selv.. :) 

CleanAuto Detailing

Trenger du fortsatt hjelp med denne bilen? Send gjerne en PM hvis tilfellet :thumbup: