maggi224

meguiars deep crystal erfaringer

tenkte og ta og poler og rense og voksa mora mi sin bil skikkelig har bare brukt turtle aio på den til nå. bilen er en ford monedeo 00 model med xford grenn metalic bilen er ganske fin og se på i skyggen men når den komme fram i sola kommer den en haug med swirlls fram. den er heller ikke så våt i lakken. tenkte at den kunne bli fin hvis jeg brukte deep crystal serien på den. pluss scrath x me da maskin. er det noen som har noen erfaringer med deep crystal serien så gi meg beskjed. faren min har også en rød fiat ducato som nå er 3år gammel ser den ikke er så rød lenger tenkte deep crystal kunne fungere her også. ta kontak hvis dere har god erfaring med deep crystal

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, gode erfaringer, men hvis du har mot og lyst, kan tiden være inne for å hive seg inn i maskinpoleringens verden. ;)

tok en bil med megs 3step, den blir jo "våt og dyp" men er det MYE vaskeriper og sånn kreves det litt grovere arbeidsmetoder enn en dag med gnukking..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
joda, gode erfaringer, men hvis du har mot og lyst, kan tiden være inne for å hive seg inn i maskinpoleringens verden. ;)

tok en bil med megs 3step, den blir jo "våt og dyp" men er det MYE vaskeriper og sånn kreves det litt grovere arbeidsmetoder enn en dag med gnukking..

skal beynne med maskin når jeg får egen bil. jeg skal bli yrkessjåfør så jeg tenkte at da skal jeg ialfall ha den blankeste lastebilen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DC serien til Meguiars er knallsaker det, ScratchX kan brukes med en DA maskin så fremt det er den nye typen du har. da er det mindre jobb, DC 1 og 2 er begge på og av polisher, dvs at de skal ikke ørke på lakken, så ta et og ett panel om gangen og bruk lite produkt, jobb de en stund og tørk av med mikrofiber. DC 3 skal legges på hele bilen tynt, la den så tørke i 30 min og så fjerner du den, la så bilen stå tørt i 12-24 timer for best herding av denne. Etter 24 timer kan du legge på enda et lag med DC 3..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
skal beynne med maskin når jeg får egen bil. jeg skal bli yrkessjåfør så jeg tenkte at da skal jeg ialfall ha den blankeste lastebilen

Og da passer det bra å ha noen biler å øve på nå :P

så ekstremt mye stæsj man kan ha på lastebiler, var innom lastebilstyling-firma her om dagen :shocking2:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive