Gå til innhold

Poleringsmaskin/drill for motorsykkel?

Recommended Posts

Bjerknez
Skrevet

Jeg har en Flex DA maskin som jeg kjøpte for noen år siden og den fungerer utmerket til sitt bruk, men på motorsykkel så blir den for stor. Altså selve rondellen. Den perfekte maskinen for meg er nok Rupes Nano, men prisen taler ikke helt i min retning. 

Finnes det noen løsninger til flex maskinen med adapter som gjør at jeg kan få mindre hode og bruke midre pads? Evt. Andre løsninger jeg bør se på?

det er snakk om og bruke denne på veldig små deler på motorsykkelen. Og strengt tatt skulle jeg hatt en så liten rondell som mulig. Kan jeg feks. Bruke en drill til dette? Har noen bosh proff driller i 18v serien jeg kan bruke feks.

takk for sist forresten :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Stian1991
Skrevet

Får vell adapter til å bruke små pads på de fleste maskiner [emoji4]

Denne saken her såg ganske grei ut men tungvint å ha den store maskinen med seg . Slik han har på bildet med stativ og greier blir vell fort for mye arbeid ?

Kanskje gått for en Flex PE8 , der tror jeg man får små pads og er ikke så gale pris på i forhold til rupes nano.
Får den ikke innimellom så små steder da, det er ulempen

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår