Jump to content
Sign in to follow this  
Dennis

Ny pris på VIP medlemskap (Obs ny info om PayPal)

Recommended Posts

Dennis

Fra mandag 27.03 går prisen opp fra dagens 200,- til 300,- for nye medlemmer og fornying.
Prisen på 200,- har stått urørt siden vi startet med VIP medlem i mars 2009 sett bort fra en justering på 50,- for fornying. 

Prisjusteringen kommer så klart ikke uten flere fordeler for dere som er VIP :)

Vi har lagt mer penger inn i webserver/lagring for best mulig fart på forumet.
Lagringsplass for bilder/vedlegg er nå økt fra 200 MB til 1000 MB for VIP medlemmer. Opplasting av bilder blir ikke lengre like komprimert som før og maks MB begrensing pr post er tatt bort.

Nærmere våren/sommeren kommer det også flere gode rabattavtaler for VIP medlemmer.

Ønsker man å bli eller fornye VIP medlemskapet til gammel pris for 1 år. Så har man helgen på seg til å gjøre det. (Eksisterende medlemskap kan bare fornyes hvis det går ut innen 14 dager) 
Vi har også forenklet betalingen, så nå er det mulighet for å betale både med PayPal som før men også med kort dirkete.

Tusen takk til dere som støtter forumet og vi vil gjøre vårt beste for å forhandle fram gode avtaler til dere som er VIP, så dere får mest mulig igjen for medlemskapet. 

Mvh
Detailers Club Norway

• Like 3
  • DCN Point 20

A. Gaastjønn
6 timer siden, Dennis skrev:

Ønsker man å bli/fornye VIP medlem til gammel pris for 1 år. Så har man helgen på seg til å gjøre det.
Vi har også forenklet betalingen, så nå er det mulighet for å betale både med PayPal som før men også med kort dirkete.

Hei. Korleis får eg fornya medlemskapet før medlemskapet går ut? Får bare opp feilmelding.

RalphDarwin

Flaks, jeg har vært syk i to dager og medlemsskapet gikk ut for to dager siden. Fornyet nå. Dette tjener man jo inn på første handel=)

Martin.
Flaks, jeg har vært syk i to dager og medlemsskapet gikk ut for to dager siden. Fornyet nå. Dette tjener man jo inn på første handel=)

Jeg vet! Har spart over 500+kr på det + at jeg støtter er kjempefint forum! :)

overlay

Jeg vil ikke regne på hvor mye jeg har spart :)

• DCN Point 6

Dennis
24/03/2017 - 20.20, A. Gaastjønn skrev:

Hei. Korleis får eg fornya medlemskapet før medlemskapet går ut? Får bare opp feilmelding.

Medlemskapet kan bare fornyes hvis det går ut om 14 dager eller mindre. Prøvde å endre på det slik at man kan legge på feks 1 år når man vil men var ikke mulig.

Dennis

Prisen på VIP medlem ble idag 27.03 økt fra 200 til 300,- som informert om på forumet før helgen.

Flere har sikkert fått mail fra PayPal om at avtalen de har for automatisk betaling er avsluttet. Det er fordi PayPal tillater ikke at man endrer en eksisterende avtale til en ny sum, så "klubbshoppen" avslutter da de som ligger inne fra før hvis fornøyelse av medlemskap får en ny pris.

Man kan velge at det skal betales automatisk igjen når man fornyer neste gang eller velge å legge inn kort info direkte :)

Mvh
Dennis Horn

DBP
1 time siden, Dennis skrev:

Prisen på VIP medlem ble idag 27.03 økt fra 200 til 300,- som informert om på forumet før helgen.

Flere har sikkert fått mail fra PayPal om at avtalen de har for automatisk betaling er avsluttet. Det er fordi PayPal tillater ikke at man endrer en eksisterende avtale til en ny sum, så "klubbshoppen" avslutter da de som ligger inne fra før hvis fornøyelse av medlemskap får en ny pris.

Man kan velge at det skal betales automatisk igjen når man fornyer neste gang eller velge å legge inn kort info direkte :)

Mvh
Dennis Horn

Dennis sendt det pm 

IvarB

Hei, har leitet ei stund no, men er det muligt å sjekke om det ligger inne automatisk trekk via paypal på nettsida?

Dennis
15.5.2020 - 20.24, IvarB skrev:

Hei, har leitet ei stund no, men er det muligt å sjekke om det ligger inne automatisk trekk via paypal på nettsida?

Du skal kunne se om du har automatisk trekk her:

https://www.detailersclub.no/subscriptions/

https://www.detailersclub.no/clients/purchases/

Men har sett noen tilfeller der det ikke står men enda er aktivt hos Paypal. Det kan du sjekke ved å logge inn på Paypal. har du betalt men ikke registrert her send en support sak eller en PM til meg så ordner jeg opp i det :)