Jump to content
Sign in to follow this  
KenHau

KenHau's bilpleie samling!

Recommended Posts

KenHau

Da har jeg blitt bitt av basillen jeg også, så da måtte det jo til med en del produkter!

Dessverre så har jeg ikke fått tatt bilder av alt jeg har bestilt fra tid til annen, men legger ved noen bilder av min samling frem til nå, samt noe bestillinger jeg har mottatt B)

Samlingen har vokst seg større og større for hver mnd som går, og det er alltid morsomt å teste ut nye produkter! (Dessverre er har det ikke vært så mye muligheter til det enda pga årstiden)

Venter nå på 2stk bestillinger, den ene er fra Bpk og ankommer nok senere idag, i denne pakken er det vaskebøtter og litt annet utsyr for vask og vedlikehold (Vil legge ut bilde da dette ankommer). Den andre bestillingen er fra utlandet og her kan jeg vente meg en pakke med massevis av Angelwax produkter (Er nesten hele serien). Aw må jo bare testes ut da man hører og leser så mye bra om disse produktene. (Legger ut bilde da dette ankommer).

Så etterhvert kommer jeg også til å legge inn bestillinger på diverse Kenotek og Cartec produkter også, må jo teste de produktene også!

Så må dere godt folk gjerne komme med innspill til hva slags produkter jeg bør teste ut, eller bare et merke dere liker generellt sett. :)

Da starter vi fra beynnelsen av min ferd ^_^

Må bare lage en liten fortelling ut av dette også, fra start til nå. Hva jeg startet med og hva jeg har nå. :)

Ja, jeg har som de fleste andre også startet her...:blush: (Det aller første jeg kjøpte inn)
Noe turtle wax og clas ohlson Skit
:rofl1:

20161009_212117_zpslhqw0bac.jpg

Dette var vel alt jeg hadde en stund, samt at jeg kjøpte noe på biltema også, som mange andre gjør før dem begynner å bli ordentlig interessert i bilpleie!

Men så kom jo dagen da jeg ble skikkelig interessert, da satte jeg meg ned å la inn en bestilling på en Høytrykkspyler fra Coolshop da dem hadde bra tilbud, samme dag la jeg også inn en bestilling hos Bpk på diverse produkter. Nå kommer dere sikkert til å le dere ihjel, men dette skjedde!

Først så mottokk jeg min etterlengtede HT, av typen Nilfisk E145.3-10 H-Extra (Gjett om jeg gleda meg til å prøve denne)
Men til min store fortvilelse så kom den slik som dette.

20161215_141019_zpsx6awkhia.jpg

Jeg ble jo selvfølgelig veldig skuffet da jeg hadde ventet i litt over en uke på at jeg skulle få denne. Men så kom jeg å tenke på at min andre pakke med litt diverse stæsj skulle komme samme dag, så det fikk jo selvsagt og humøret. Tenkte at da får denne pakken kompensere for at høytrykken var defekt.

Så tikka det jo inn en hente kode på sms og jeg dro oppspilt som en liten unge bort til postkontoret for å hente pakken jeg hadde gleda meg sånn til! :lol:

Da jeg kom hjem og endelig fikk åpnet pakken jeg hadde gleda meg sånn til å få, så var dette blikket som møtte meg :rofl1: (Akkurat der og da visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte)

20161215_183134_zpslxpvvza9.jpg

(Her var Bpk på med en gang og sendte ny flaske, Heidi Åteigen som jobber for bpk så mitt innlegg og ga beskjed til lageret om å sende meg en ny flaske, SUPER SERVICE! )

Så jeg kunne da fortsette og nyte de andre produktene jeg hadde mottatt!

VVl4ME4w.jpeg

Som vi kan se på bildet over her så kjøpte jeg en liten dunk med prickbort, den funket jo fantastisk bra og man hadde jo hørt i ettertid at det var en fantastisk avfetting. Sa en dag da jeg og samboer var ute å kjørte så dro vi tilfeldigvis innom Rusta i Moss. Gikk å vandret der i mine egene tanker da jeg hørte min samboer si "Du skal ikke se om dem har noe bilpleieprodukter her da?", svarte da "Nei, her har dem bare møkka produkter og litet utvalg". Så vi fortsatte gjennom Rusta, så plutselig var det som et kraftig blendene lys som traff meg midt i ansiktet, der var det et svært skilt som hang fra taket, på plakaten sto det følgende "Prickbort Avfetting 29,-"

Så det rusta besøket resulterte i dette :P(10stk 1L flasker med prickbort)

bVlDOGFJ.jpeg

På dette tidspunktet trodde samboer at nå var det slutt på dette maset og stasen over bilpleieproduker, og nå skulle hun slippe å høre at jeg trengte ditt og jeg trengt datt. Men der kunne hun ikke tatt mer feil gitt. Fortsatt mye produkter jeg ikke hadde fått kjøpt meg enda, som f.eks poleringsmaskin, Clay, polish, rubbing og ja, dere skjønner tegninga.

Så da var det jo bare å sette seg ned for å få tak i enda flere produkter som man måtte trenge, å det hjalp jo ikke heller at det var en god del salg da jeg var rundt og tittet. Så til min samboer store frustrasjon så ble det bestilling på en grei polerinspakke fra Bpk og en pakke med litt forskjellige snadder og tilbehør fra Cleanyourcar B)

Disse pakkene så slik ut.

OE43Q1Qw.jpeg

Men ei enda så hadde jeg alt jeg "trengte" ville ha, så da var jeg nødt til å legge inn litt flere bestillinger.

Først kom denne, en våt og tørrstøvsuger fra Carwise. Utrolig kjekk liten kar som rommer hele 35L og den er utrolig kjekk med 5m ledning og 3m slange, i tillegg så har den en blåsefunksjon som er veldig hendig!

Carwise støvsuger

eVlWbXpI.jpeg

Så er det jo dette med understellet på bilen, for et mas og styr for å holde det rent der. Spesielt på vinterstid med alt dette saltet. Å da jeg ikke har sted eller plass til å ha en løftebukk slik at jeg kan spyle understellet så begynte jeg å gjøre litt research og fant ut at Kärcher hadde en flott liten Chassi vasker, så da dro jeg straka vegen ned på min lokale Jernia butikk og kjøpte meg en slik finurlig liten sak :DUtrolig kjekk og praktisk liten fyr som gjør jobben lekende lett, i tillegg så følger det med en skumdyse slik at du kan skumme ned hele understellet på bilen :)

Kärcher Chassivasker

STN0Y1Mx.jpeg

Så var det da til hele samlingen jeg har av bilpleieprodukter, samt mitt oppsett.

Jeg er veldig fornøyd med hva jeg har og mitt oppsett, enda jeg er nødt til å ha det inne på datarommet da vi bor i boretslag og ikke har verken bod eller garasje..:(

Men som nevt i starten av denne posten så venter jeg på 2stk pakker som kommer ila uka tenker jeg, så da vil jeg legge ut bilder av dette også!

Det kommer også til å bli handlet inn enda mer etterhvert som lommeboken tilsier dette.

But here we go, dette er alt jeg har pr nå og slik er mitt oppsett B)

Alt av kluter og div utstyr for vask av motorrom, samt alt av kluter, pads og div til polering

MHpMR3c0.jpeg

Alt av kluter og utstyr for felger, lakk/eksteriør og interiør

elhSMWlP.jpeg

Rupes LHR15 Mark II, hurtigvoks, polermiddler samt wipedown og gassmaske for å slippe å puste inn mye stoffer osv.

eVlvQlMy.jpeg

Her er det litt forskjellige, alt fra APC, Shampoo, QD osv osv

cytBeXJF.jpeg

Litt små stæsj, clay, foam lance, pumpekanner og flasker

dHJjZEJs.jpeg

Avfetting, Snow foam, QD og APC

UmJscitu.jpeg

Kärcher Chassivasker, Tornadogun fra Ebay og hageslange og div utstyr

c1NjRTJ4.jpeg

Venter på nye Swissvax bøtter, disse er ubruklige

cS9Mdlht.jpeg

Her er det mest verktøy o.l  og høytrykkspyleren

QlRid2Nk.jpeg

Dette var da slutten på min lille fortelling, håper dere likte den samt bildene og utstyret jeg har vist/delt med dere :)

Som sagt, kom gjerne med innspill til hva jeg bør kjøpe inn og prøve, eller bare gi tips om det evt er et merke du liker veldig godt som jeg bør teste ut noen produkter fra!

Skal som nevnt over her kjøpe inn både Kenotek og Cartec etterhver da disse produktene får masse skryt, så det må prøves :lol:

Kommer selvfølgelig til å oppdatere denne posten etterhvert som jeg får det jeg har bestilt og etterhvert som jeg kjøper noe nytt eller om det bare er for å fylle på lageret!

Da takker jeg for meg:thumbs:

- KenHau

• DCN Point 2

KenHau

Da var pakken fra Bpk ankommet, og det betyr jo litt mere stæsj til samlingen.

Så da måtte jeg jo prøve å sette det opp litt delikat for å få tatt et bilde :D

Dette er hva jeg fikk i posten idag:

• 4Stk Selaclean avfetting
  • 1Stk Chemical Guys pad-cleaner
  • 2Stk Swissvax Grit Guard bøtter
  • 1Stk Selaclean mf clay
  • 1Pk Diamond glass svamp 2stk
  • 1Stk Sonax Xtreme felgsvamp
  • 1Pk Diamond Pearl Mf klut 2stk
  • 3Stk Diamond Soft Interiørklut
  • 2Stk Diamond Interiør Mf klut
  • 1Stk Turtle Wax Windscreen Cleaner
    (Den hadde fått bra omtale, så måtte testes)

T212dEI3.jpeg

KenHau

Da fikk jeg et par små ting idag også, dessverre og som forventet så var clay kluten bare å kaste rett i søpplebøtta.

Mens påføringsputene til dekk var helt kurante, virker som dem er helt ok, og 30,- for 5stk er jo ikke ille

aDVKM2Fj.jpeg

Som dere kan se på bildet her så er kluten jæv*** nuppete , ikke bare nupper, men dem er skikkelig harde, så kanklusjon: Aldri kjøp clay klut på ebay/wish/aliexpress.

WXVidjh2.jpeg

KenHau

Da har endelig Angelwax produktene ankommet! :D 

Så idag har min samling blitt på fylt med masse stæasj fra AW, dette skal bli utrolig morro å prøve ut!

Samlingen vokser og vokser, men jeg mangler fortsatt en del produkter og diverse tilbehør og maskiner som jeg har planer om å kjøpe inn! Men som mange vet så et dette en dyr hobby å drive med, så derfor må jeg nesten spare litt for å få alt jeg vil ha :)

Slik så pakken ut da jeg først åpnet den

Rk8xQjQ2.jpeg

Dette er hva jeg fikk i posten idag (alt er fra Angelwax):

• H2GO Rainrepellent (250ml)
  • Clarity Concentrated Screenwash (1L)
  • Vision Glass Cleaner (500ml)
  • Perfect Polish Pre-wax (500ml)
  • AnGEL Plastic & Interior Dressing (500ml)
  • Bilberry Concentated Wheel Cleaner (1L)
  • Corona Synthetic Spray Wax (500ml)
  • Heaven For Leather (500ml)
  • Hide-Rate Leather Conditioner (250ml)
  • Superior Shampoo (500ml)
  • Stripped-Ease Wax Remocal System (500ml) (IPA)
  • Bilberry Wheel Wax (150ml)
  • Angelwax body wax (250ml)
  • Quick Exterior Detailer (500ml)
  • TI-22 Titanium Spray Sealant (250ml)
  • Absolution Carpet & Upholstery Cleaner (500ml)
  • Redemption Ultra Fine Finishing Polish (500ml)
  • Regenerate Medium Cut Compound (500ml)
  • Resurection Heavy Cut Compound (500ml)
  • Clenliness Concentrated Pre Wash (500ml)
  • 2x Fastfoam Snowfoam (500ml stk)

SEtOMDFP.jpeg

aFMrQ3dM.jpeg

I tillegg til dette så fikk jeg med en Angelwax "Wunder-baum" som takk for handelen! :)

TnpiakRN.jpeg

• DCN Point 1

KenHau

Da har det kommet enda litt flere ting fra kina!
Er litt spent på å se om dette er noe som funker bra, eller om det kun er å kaste rett i dass 
:P

• En pose med 100stk 3000grit våtsliperodeller (Har ikke bilde dessverre)
  • En pakke med 5stk polerputer samt en stk lammeullspad, for å feste på drill
  • 3stk avrunda lange polerings dingser til å bruke på drill, ypperlig til polering bak håndtak og eksos stuss vil jeg tro :D
  • 1stk utrolig stor boks med voks! :o 

Voksen jeg fikk, legger ved et par bilder til for å vise hvor stor denne boksen faktisk er!

NGdsS0J0.jpeg

Tmd4Ukg4.jpeg

emZpSVdT.jpeg

Poleringsputer og lammeullspad til å bruke på drill!

VWdMaXEy.jpeg

Polerings dingser til bak dørhåndtak og endestuss! (Hvertfall det jeg kommer til å bruke dem til)

M3R5bUU3.jpeg

KenHau

Da ankom det en liten pakke fra Exint idag! :D 

Da jeg kun har en Rupes Bigfoot LHR15 Mk II så var jeg nesten nødt til å handle inn en maskin så jeg kommer til på de trange stedene på bilen, slik som sideskjørt og a/b stolper osv. I samme slengen så kjøpte jeg også litt annet utstyr som jeg trengte :) 

Dette er hva jeg hentet på posten idag:

• 1stk Shine Mate EX 603 DA Maskin
  • 2stk Grit Guard Washboard
  • 2stk Blå Rupes 80/100
  • 2stk Grønn Rupes 80/100
  • 2stk Gul Rupes 80/100
  • 2stk Hvit Rupes 80/100
  • 1stk Bilt Hamber Vaskehanske (Sau ull)
  • 1stk Selaclean Ultra Microfiber Lakk
  • 1stk Carpro Microfiber BOA
  • 1stk Vikan Felgbørste

Et lite bilde av det jeg mottokk idag :)

VEJEQVI5.jpeg

• DCN Point 1

KenHau

Da var det på tide med litt mer snadder til samlinga!

I forbindelse med at jeg var en tur i sarpsborg så var jeg jo nødt til å dra innom bilpleiebutikken østfold (Scandicshine). Da jeg var på utkikk etter litt mer varer og tenkte at da kunne jeg slå til så jeg slapp å vente på varene. Må bare si at dem er utrolig hyggelige å hjelpsomme der! :) 

Jeg måtte også innom biltema en tur å handle litt, er så fornøyd med pumpekannene til biltema så var nødt til å handle noen fler av dem!
Måtte også ha noen støttebukker.

Ble også noe småtteri fra jula og europris faktisk :P

Det jeg har handlet inn denne gangen er:

• 2Stk 3pk Maskeringsteip
  •  3M Vernebriller
  • 2Stk Støttebukker
  • 2Stk Pumpekanner 1,5L
  •  Pumpekanne 8L
  • 2Stk Hjulstoppere
  • Surfex HD 5L
  • 3Stk 1L Kwazar Mercury 360 Pro + Double-Action
  • Scangrip Matchpen
  • Chemical Guys Carpet Brush
  • Scandic Shine Maskeringsteip 24mm
  • Scandic Shine Maskeringsteip 36mm
  • Scandic Shine Maskeringsteip 48mm
  • Chemical Guys Detailing Brush Sett
  • Chemical Guys Fender Well Brush

Slenger med noen bilder av fangsten B)

Hele sulamitten

20170421_215508_zpslakhwttt.jpg

Kjekk stoff børste for poleringsmaskin!

20170421_215819_zpsjlpvuzge.jpg

Liten og hendig lykt, med denne finner du lett swirls og riper du har oversett.

20170421_215837_zpsfqbzscn8.jpg

Utrolig kjekk for å rengjøre i hjulbuer!

20170421_215850_zpserk6vthl.jpg

Flott sett med detailing koster!

20170421_220121_zpszoq3qxwk.jpg

Maskeringsteip er kjekt å ha :D

20170421_220136_zpskpivlomf.jpg

Hjulstoppere fra Jula

20170421_220207_zpscujytyuf.jpg

1,5L pumpekanner fra Biltema

20170421_220325_zpsaxan8had.jpg

8L Pumpekanne fra Biltema (Utrolig kjekk)

Um5RYys5.jpeg

3M vernebriller fra Europris (Greit å beskytte øya når man holder på)

20170421_220343_zpssnpryxak.jpg

5L Surfex HD

20170421_220459_zps5pa0stlj.jpg

3Stk 1L Kwazar Mercury 360 Pro + Double-Action

20170421_220702_zpsgx90iq7c.jpg

Edited by KenHau

Martin.

Disse pumpekannene fra biltema... Hvor lenge holder de på trykket og hvordan dusjer de? Sløser de mye produkt?

KenHau
Disse pumpekannene fra biltema... Hvor lenge holder de på trykket og hvordan dusjer de? Sløser de mye produkt?

Synes dem holder greit på trykket, pumper ikke mer enn maks 2 ganger på en bil :)
Dem bruker mye produkt, men er man litt kjapp og flittig så går det bra :)

Martin.
Akkurat nå, KenHau skrev:

Synes dem holder greit på trykket, pumper ikke mer enn maks 2 ganger på en bil :)
Dem bruker mye produkt, men er man litt kjapp og flittig så går det bra :)

Jeg mer 1,5litern.. Hvordan er den? Eller er det 8L du bruker til vanlig?

Har du prøvd de fra jula? Jeg tenker kanskje å prøvde 5L da 8L er litt stort. 

2L

http://www.jula.no/catalog/hage/hageredskaper/ugressbekjempelse/trykksproyter/trykksproyte-759004/

5L

http://www.jula.no/catalog/hage/hageredskaper/ugressbekjempelse/trykksproyter/trykksproyte-759005/

8L

http://www.jula.no/catalog/hage/hageredskaper/ugressbekjempelse/trykksproyter/trykksproyte-759006/

KenHau

Er 1,5L jeg snakker om, pumper som regel bare 1-2 ganger på en bil :)
8L er også helt genial :)

Jula sine er jeg ikke så fan av, prøvde dem i uka som var nå, synes trykket forsvant fort og måtte pumpe konstant

Martin.

Åja.. Har en gammel dritt pumpe som jeg fant hjemme her og den må jeg pumpe hvertfall 30 ganger per bil!!

Men er det sånn at man kan slippe opp trykker på den fra biltema?  Vill gjøre det når jeg setter den vekk for neste gang.

KenHau
Åja.. Har en gammel dritt pumpe som jeg fant hjemme her og den må jeg pumpe hvertfall 30 ganger per bil!!

Men er det sånn at man kan slippe opp trykker på den fra biltema?  Vill gjøre det når jeg setter den vekk for neste gang.

Jaja, du kan slippe ut trykket når du er ferdig :)

Martin.
Akkurat nå, KenHau skrev:

Jaja, du kan slippe ut trykket når du er ferdig :)

Da stikker jeg å kjøper en sånn til uka så får jeg se!

• DCN Point 1

KenHau

Dessverre så har jeg vært veldig sløv med oppdateringer i det siste, som følge av det så har jeg heller ikke bilder av alt det nye jeg har kjøpt meg.
Men jeg skal prøve å liste opp disse produktene også! :)

Til å begynne med så kan jeg jo nevne at i August så ble det kjøp av en "ny" brukt bil. Valget endte på en Peugeot 308 Sw GT-Line.
Den har en 1.2L Pure Tech motor med 131Hk og 230NM.

20170815_230454.jpg

I tillegg til bilkjøpet har jeg også gått til anskaffelse av diverse produkter slik som:
(Har dessverre ikke bilder av dette)

• RG2000 Rensemaskin
  • Prodig Tech GL-Mini Lakkdybdemåler
  • Diverse Microfiberkluter
  • Gyeon Q2M WetCoat 4L
  • Flexipad Rayon Glass Polishing Disc
  • Gyeon Q2M Towelwash 500ml
  • Gtechniq G4 Glass Nano Polish
  • Gyeon Q2 Wiev Vindusforsegling
  • Toyka RP8 Roterende poleringsmaskin
  • Bilt Hamber Autofoam 5L
  • King Carthur Control Snow Foam 5L
  • Varmluftspistol
  • Dymo LetraTag (For merking av flasker)
  • 5stk Flexipad Microfiber Cutting 5"
  • 8stk Flexipad Microfiber Cutting 3"
  • Bilt Hamber Korrosol 1L
  • Litt diverse børster og koster
  • Kallax Reol fra Ikea
  • Og sikkert mye mer som jeg ikke husker i farta!

Siden jeg ikke har bilder av alt dette hver for seg, heller ikke av det samlet da jeg gikk til innkjøp av det så legger jeg ved noen bilder av hvordan jeg har organisert alt sammen nå.

(Lenger opp så har dere bilder av hvordan jeg hadde det før)

20170821_141220.jpg

(Kallax hylle fra Ikea, hvor jeg har organisert produktene)

20170821_141149.jpg

(De to øverste hyllene av min vanlige reol, med en praktisk krakk på hjul, RG2000 rensemaskin og litt diverse )

20170821_141144.jpg

(Hylle nr 3 fra toppen, med div kluter, børster og vaskebøtter)

20170821_141140.jpg

(Hylle nr 4 fra toppen, men diverse pads, kluter og diverse utstyr)

Siden man ikke ser stort av hva jeg har i kjemihylla så legger jeg ved noen "nærbilder" B)

20170821_141156.jpg

20170821_141203.jpg

(Ikke tenk på den turtel såpa og det andre dtitten baki der, det blir aldri brukt) :eek:

20170821_141212.jpg

Jeg fikk en herlig pakke fra ScandicShine her om dagen. Ikke bare bare å motstå fristelsen når det er slikt tilbud!
Følte meg som en unge på julaften da sms om ankomst av pakken tikket inn :thumbs:

Dette er hva jeg fikk i pakken:

• 2stk Scholl Consepts Rim7 5L
  • 4stk Waxd Buffing Towel
  • Waxd Superior Soap 2,5L
  • 2stk Scholl Consepts Spiderpad Sort/Hvit
  • 2stk Scholl Consepts Spiderpad Lilla
  • 2stk Scholl Consepts Spiderpad Blå
  • 2stk Scholl Consepts Spiderpad Gul
  • 2stk Scandic Shine Premium Finpoleringpad
  • 2stk Scandic Shine Premium Grov rubbingpad
  • 2stk Scandic Shine Premium Rubbingpad
  • 2stk Scandic Shine Premium Poleringspad
  • 2stk Waxd RX 1-Step Compound 250ml
  • 2stk Waxd R1 Heavy Compound 250ml
  • 2stk Waxd R2 Finishing Compound 250ml
  • Waxd Leather Brush
  • Waxd Edgeless Buffing Towel
  • Waxd Allround Towel
  • Chemical Guys Happy Ending Edgeless Microfiber Towel Black 3-pack
  • Chemical Guys Happy Ending Edgeless Microfiber Towel Red 3-pack
  • Chemical Guys Happy Ending Edgeless Microfiber Towel Purple 3-pack
  • Chemical Guys Heavy Claybar

20171005_123956_1.jpg

Må også få legge til og gi Scandicshine noen gode ord her i tråden min, selv om jeg alt har gitt dem en tilbakemelding i tråden dems her inne.
Men jeg må virkelig bare få frem hvor fantastiske dem er på kundeservice, spesielt @Scandic Shine / Joakim som har håndtert saken min.

Som dere ser og har lest over her så bestilte jeg meg noen varer under kampanjen "kjøp en, få en".
Jeg var litt usikker på hvordan tilbudet var rundt spiderpads og scandic shine padsene, så jeg tok kontakt med bilpleiebutikken østfold på face.
Her fikk jeg bekreftet at hvis jeg kjøpte en to pk med pads så skulle jeg få med en to pk gratis. (Dette var ikke helt riktig, da dem hadde missforstått tilbudet)

Så det endte opp med at jeg da kun fikk en to pk.
Tok så kontakt med scandicshine på face hvor Joakim forklarte meg at her har det blitt en missforståelse.

Men dem skulle selvfølgelig sende meg det som "manglet" ut ifra hva jeg fikk beskjed om.

I tillegg til dette så bestilte jeg Waxd Superior Soap 500ml, og skulle da fått en til, altså 1L superior. Men jeg mottok istedenfor en 2,5L dunk. Hvor av grunnen var at dem var tomme for 500ml flaskene. Så da fikk jeg heller 2,5L slik at jeg skulle slippe å vente!

Edited by KenHau
  • Like 3

Madas

Må oppdatere dreiemomentet til 230 nm. :P En imponerende motor forøvrig.. Kjørte den med 3008 for litt siden og ble ganske imponert. 

• Like 1

KenHau
Må oppdatere dreiemomentet til 230 nm.  En imponerende motor forøvrig.. Kjørte den med 3008 for litt siden og ble ganske imponert. 
Ja har planer om det :D
Får mellom 155-165hk også da!
Ja, helt insane motor i den bilen, en så liten motor med de kreftene er helt sjukt!
  • Like 1

KenHau

Da ble det enda litt mer til samlingen!

Fikk en ny pakke igår og en dag, den ene var fra Autodude og den andre fra Scandic Shine! emoji1.png 

Det jeg fikk fra Autodude var:

• Dr.Dirt Magic Wand
  • Kwazar Venus Super V2
  • Wheel Woolies sett
  • ValetPRO Twisted Wire Wheel Brush

Det jeg fikk fra Scandic Shine var:

• Scholl Consepts Spider Pad Lilla 2pk
  • Scholl Consepts Spider Pad Blå 2pk
  • Scholl Consepts Spider Pad Hvit/Svart 2pk
  • Scholl Consepts Spider Pad Gul 2pk
  • Scandic Shine Premium Finpolering Pad 2pk
  • Scandic Shine Premium Polering Pad 2pk
  • Scandic Shine Premium Grov Rubbing pad 2pk
  • Scandic Shine Premium Rubbing Pad 2pk

Så et litet bilde av god sakene emoji41.png 

photo 20171011_183908.thumb.jpg.2a80ac6fb02ee03c39067378f6e1ee2a_1.jpg

KenHau
34 minutter siden, Madas skrev:

Må oppdatere dreiemomentet til 230 nm. :P En imponerende motor forøvrig.. Kjørte den med 3008 for litt siden og ble ganske imponert. 

Den har 230Nm originalt, får ca 288Nm :P (Ser jeg har skrivd feil i innlegget, rettet nå) :P

Edited by KenHau
  • Like 1

ALFRED
21.3.2017 - 19.35, KenHau skrev:

Da var pakken fra Bpk ankommet, og det betyr jo litt mere stæsj til samlingen.

Så da måtte jeg jo prøve å sette det opp litt delikat for å få tatt et bilde :D

Dette er hva jeg fikk i posten idag:

• 4Stk Selaclean avfetting
  • 1Stk Chemical Guys pad-cleaner
  • 2Stk Swissvax Grit Guard bøtter
  • 1Stk Selaclean mf clay
  • 1Pk Diamond glass svamp 2stk
  • 1Stk Sonax Xtreme felgsvamp
  • 1Pk Diamond Pearl Mf klut 2stk
  • 3Stk Diamond Soft Interiørklut
  • 2Stk Diamond Interiør Mf klut
  • 1Stk Turtle Wax Windscreen Cleaner
    (Den hadde fått bra omtale, så måtte testes)

T212dEI3.jpeg

Fornøyd med Selaclean avfetting?  Eg synes den er ganske bra og vurderer å handle inn mer til vinter sesongen.