Gå til innhold

Nettbutikker som selger bilpleieprodukter fra utlandet

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Hey!

Tenkte å starte en liten tråd som omhandler nettbutikker fra utlandet som er bra!

Så det hadde vært flott om dere kunne dele de butikkene dere har hørt om eller handlet fra.

Dette er nettsidene jeg har vært inne og tittet på :

-  Cleanyourcar (Bra service og rask levering, dem har også utrolig godt utvalg)

- Theultimatefinish

- Ultimateshineautos

- Shopnshine

- Elitecarcare

- Autogeek (Ville ikke handlet her selv da dem er latterlige på frakt priser)

Endret av Sc0rpi0n
Skrevet

Ble tipset om https://waxpack.co.uk, de har endel kule pakker.

Ble en liten ordre derfra. Ingen erfaring, første pakke som jeg har bestilt blir ikke sendt før i slutten av måneden.

Edit: Etter flere mail sitter jeg fortsatt uten produkter, penger eller svar fra selger... Paypal disputt åpnet i dag. Anbefaler åpenbart ikke kjøp herfra [emoji17]

• DCN Poeng 1
Skrevet

Har bestilt noen ganger fra The Ultimate Finish, varene kommer levert på døra, etter to dager.

Skrevet

Detailedclean. Co.uk. Handler eg noe i fra nå. Tenkte snart å legge inn ordre på Meguiars MF pads 

.

• 5 weeks later...
The Car Cave
Skrevet

Har handlet et par ganger fra elitecarcare.co.uk. Visste ikke at vi fikk 5% der. Gode erfaringer så langt.

• DCN Poeng 1
Skrevet
1 time siden, RoadKing skrev:

Får beskjed om at jeg må logge inn. Hva er det linken inneholder ?

linker og rabattkoder til de fleste 'car-care webshops' fra UK (Merk: enkelte leverer ikke til Norge eller har grusomme fraktpriser)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår