Gå til innhold

Recommended Posts

Arild
Skrevet

Brukes ikke der uansett. Ta bilde av hele lansa... 

foma proff dette og skal normalt ha m22 gjenger fra spylepistol til lansen og der skrur du på skumkanonamen nå vet jeg ikke om den der er spesiell siden den har dobbel dyse og vel ser ut som en varmtvannsvasker?

Monica84
Skrevet

Det er varmtvannsvasker ja så derfor jeg lurer... mulig det er noe skumfunksjon på den allerede? På en eller annen måte... [emoji849]

Arild
Skrevet

Er vel kjemi hvis det er noe, men om du får det til å skumme.. det er jeg usikker på. 

Men kan du dele spylepistol og lanse i to? 

Skal være en svart svivelkobling på Spylehåndtaket i såfall.. 

Monica84
Skrevet

Det vet jeg ikke, får sjekke det i morgen... burde være mulig å bytte den ut i såfall til en med mulighet for å få på skumkanon- håper jeg

Arild
Skrevet

Veldig synd. Jeg hadde både slange og lanse som jeg solgte for noen dager siden som passer den maskina.

Mener uansett det sitter en 3/8"bsp kobling inn i spylehåndtaket så kurrant sak å bytte og få overganger til ny lanse med f.eks m22.

spylehåndtak selges for greie priser på ebay både med og uten lanse. 

Monica84
Skrevet

Ja det er jo typisk det [emoji6] vel, vel... deler til den florerer det vel av. Klarer meg nok uten skum noen dager, får ikke blitt verre enn karcheren MED skumkanon uansett [emoji23]

Arild
Skrevet
3 minutter siden, Monica84 skrev:

Ja det er jo typisk det emoji6.png vel, vel... deler til den florerer det vel av. Klarer meg nok uten skum noen dager, får ikke blitt verre enn karcheren MED skumkanon uansett emoji23.png

Bakdelen er at deler til den er grisedyrt.. 

derfor jeg ville sett på ebay.

men ta noen bilder først så vi får sett. 

Hadde foma proff selv før så kan litt om dem :) 

Monica84
Skrevet

Ja da skal jeg sjekke eBay [emoji4]

Koster nok litt ja men er drit lei skranglete spylere som krøller seg, velter bare du ser på den, sprekker i plasten osv osv. Nå måtte det bli en som ikke velter [emoji87] og man kan faktisk fikse den selv om noe måtte gå i stykker- selv om deler koster litt.

Varmtvann kommer også godt med på båtvasken vår og høst.

Så stort er bra! (Om det er lov å si)

Takk for hjelpen så langt! Jeg tar bilde av den i morgen

• 6 years later...
Skrevet

Hei

Vi har en Foma Powerwash 200 men elektronikken har klikka. Er det noen som har ei delemaskin eller vet hvor vi kan få tak på noe?

Mvh  Geir

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår