cotte78

Autoglyms proff produkter.

Hei, er det noen som har brukt Autoglym sine proff produkter? tenker da spesielt på lakk rense produkter og voks.

Har selv brukt veldig mye av forbruker serien til Autoglym, men etter og ha testet Meguiars sine tilsvarende produkter så må jeg bare si att de er mye bedre. Skal prøve meg med proff produkter så det har vært fint og vite hva som duger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hei, er det noen som har brukt Autoglym sine proff produkter? tenker da spesielt på lakk rense produkter og voks.

Har selv brukt veldig mye av forbruker serien til Autoglym, men etter og ha testet Meguiars sine tilsvarende produkter så må jeg bare si att de er mye bedre. Skal prøve meg med proff produkter så det har vært fint og vite hva som duger.

Ja, har brukt dette tidligere i ganske stor grad, da vi har hele denne serien på jobben. Har slitt meg gjennom noen biler. Lakkrensen 2B/3B/4B er jo slipemidler som fungerer men jeg synes ingen av disse etterlater en spesielt blank overflate, sammenlikned med mye annet. 4B er som Scholl S0 å regne om ikke grovere - blir i alle fall "våtslipe grått" etter en runde med den. Liquid Hardwax'en synes jeg er så som så - sticky å få av..

Oppsummert så fungerer proffserien til Autoglym og det blir bra med litt jobbing, men personlig synest jeg det er alt for tunge produkter å jobbe med og når det finnes så mye bedre der ute, ja da....kjøper man heller skikkelige produkter:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med "skikkelige" produkter her inne tnker vi bandt annet på:

-Scholl

-Menzerna

-Meguiars MG serien

Etc... Er mye bra å velge mellom :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, jeg hadde en liten anelse av att Autoglym ikke er av de beste produktene. Jeg er helt enig i att det er bedre og legge i noen ekstra kroner og kjøpe kvalitets produkter,

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym gör inte dåliga produkter men det finns andra tillverkare som gör bättre produkter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som porta sier, samat det er nok hva du vender deg til også dette her, de som har jobbet med Autoglym i mange år får det mer en bra nok blankt, men er mye annet som er lettere/kjapper å jobbe med også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive