Gå til innhold
Dennis

Oversikt over selvvaskeanlegg

Recommended Posts

Dennis

Er laget en database for oversikt over vaskehaller. Stor takk til @Core2Duo som har bidratt med å legge til vaskehaller. 

Alle kan legge inn nye, redigere og kommentere for endringer. 

Ta en titt her å kom med tilbakemeldinger. Er enda litt i beta/test stadie :) 

https://www.detailersclub.no/selvvaskeanlegg/

• DCN Poeng 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
nagel

Ser veldig nyttig ut!

Mange av disse har neppe egne hjemmesider. Men en link for dem som har det, kunne kanskje vært praktisk. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis

Ja nyttig å ha med det så har lagt det til et felt for URL. Så får man legge inn hvis de har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Prinsen

Nydelig! Fint med bilder, så det blir enklere å skjønne hvor det er. Par ting jeg umiddelbart la merke til:

* det ikke er mulig å filtrere når man bruker mobil. Da blir det litt vanskelig å bruke listen.

* hadde det vært mulighet for å legge til søkefunksjonalitet? Å bla seg gjennom noen hundre kommuner er litt mer tungvint enn det behøver :)

* filtrering (utenom kommune) fungerer ikke på PC. Jeg får opp 169 vaskeanlegg uansett om jeg filtrerer på innendørs, utendørs, mattevasker osv

Endret av Prinsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis

Man kan søke i den vanlige søkeboksen når man står på vaskehaller siden. Eller velge vaskehaller fra søkemenyen.

vaskehaller søk.jpg

Når det kommer til det med filtre er det en feil når man velger flere filtre samtidig. Skal få sett på det senere :)
Hvis man velger flere så viser den alle som har en av de som er valgt og ikke at de må oppfylle alle filtrene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Prinsen

Nice. Da lærte jeg noe nytt om søkefunksjonaliteten på forumet :)

Men det ser ikke ut som søket tar hensyn til de ulike parameterne inne på vaskehallsidene (kommune osv.). Når jeg søker på Moss, så vises kun Cickle K Moss. Dersom jeg filtrerer på Moss i nettleseren (som jeg da ikke kan på mobil) dukker det opp 2 til - totalt 3 inkludert Circle K Moss. Da tar den ikke med vaskehallen som heter Volvo Dekkhotell i den andre vaskehalltråden, som også er registrert i Moss. Søk på Volvo gir treff på en vaskehall i Namsos som har teksten Volvo i ingressen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis

Har sendt en sak på de som leverer "softwaren" forumet kjører på om det er mulig å inkludere i søket.

Har derfor selv inkludert stedsnavn på selve oppføringer slik at det blir mulig å søke på. Er bare å legge på Moss bak Volvo Dekkhotell.

Alle medlemmer har mulighet til å endre på det som ligger der, hvis man har mer info eller finner noe som ikke stemmer.

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig