Gå til innhold
Diamond Cut Detailing

Shine Mate EP803

Recommended Posts

ballemann

Jeg har den der, og to andre shinemate maskiner. Mye for pengene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Diamond Cut Detailing

Herlig. Syns kittet var veldig billig....selv pm det påløper moms etc ved kjøp fra utlandet. Kanskje jeg skal prøve denne. Trenger en liten roterende

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild

Får vel engelsk stikkontakt på den vel.. er jo en smal sak å bytte da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild

Se der ja... så ikke det valget :) 

grei nok pris om putene er ok da.. 

Men husk mva og tollgebyret da. 

Kommer vel på rundt 22-2300 pluss frakt 

Endret av Arild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Joha

2170 kroner, INKL frakt og mva, kommer jeg frem til.

Høres slettes ikke så galt ut det :)

vurderer det selv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild

Du får tollgebyret i tillegg. 

264,80.- var det ser jeg på faktura fra januar på noe jeg handlet i tyskland

IMG_0260.thumb.PNG.8c7d3571a4fb991adb8db44d0001371b.PNG

Endret av Arild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Diamond Cut Detailing

Ja, havner vel rundt der en plass. Sikkert verdt prøve. Om ikke putene er all verden, så finnes det heldivis nok å velge i her hjemme

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild

Hrm... mye fete ting i den sjappa.

her er billig!!

http://www.cleanyourcar.co.uk/complete-detailing-kits/gtechniq-tsp-complete-exov2/prod_1444.html

mtp at c4 og c5 koster 400.- stk. C1 koster 749. Exo koster 749.-... så er det endel produkter utenom også..

Hadde også plukket med meg noen vokser her til 60ish per stk:

http://www.cleanyourcar.co.uk/sample-sizes/cat_75.html

I tillegg var det 3M maskeringstape til 30 ish per rull.

sikkert mye mer også 😍

Endret av Arild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild

Gtechniq pakka koster faktisk 2800.- kjøpt løst på bilnerden

kjenner nesten jeg blir litt gretten.

http://www.cleanyourcar.co.uk/complete-detailing-kits/gtechniq-fabric-interior-care-kit/prod_1466.html

samme pris på den pakka som bilnerden tar bare for gtechniq L1.

L1 alene koster 275.- på bilnerden og 80.- i den sjappa der... 

Endret av Arild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Diamond Cut Detailing

Hmmm...blir billig i lengden å handle her ser jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Capone

Jeg er i utgangspunktet for å støtte norske sjapper slik at de får det til å gå rundt, bare så det er sagt. Men! Hvis dere skal handle produkter fra England, så kjøp hos Elite Car Care. Der koster frakten ca. halvparten samt at mye er noe billigere enn hos andre engelske forhandlere. Skriv DW i rabattkodefeltet så får du 5% rabatt også :) 

De har forøvrig ikke maskinen det er snakk om..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild

Er forsåvidt enig med deg capone men det var hinsides å spare.

Nå skal ikke jeg handle noe nå men 14 pund for valet pro sin snow foam i 5 liter, gtechniq produktene over, 50 pund for 50 ml utgaven av ckuk og 25 pund for mengder av andre 5 liters dunker. Uansett hvor mange dunker jeg putta på så ble frakten 45 pund.

så verdien her ligger i å kjøpe mye per gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Capone
48 minutter siden, Arild skrev:

Er forsåvidt enig med deg capone men det var hinsides å spare.

Nå skal ikke jeg handle noe nå men 14 pund for valet pro sin snow foam i 5 liter, gtechniq produktene over, 50 pund for 50 ml utgaven av ckuk og 25 pund for mengder av andre 5 liters dunker. Uansett hvor mange dunker jeg putta på så ble frakten 45 pund.

så verdien her ligger i å kjøpe mye per gang.

Ja, bilpleie er egentlig ikke så ille dyrt, men dette er jo ikke noe nytt at ting er dyre i Norge. Her skal både staten og importør ha en slant pluss at forhandler du kjøper hos også skal tjene noen kroner, det er bare sånn det er :) Et godt eksempel her er jo Meguiars. Det er jo egentlig superbillig! 1L med 105 eller 205 koster 250kr-ish i statene, men tett oppunder tusenlappen her i Norge..

Og vi går mann av huse på black friday når en Rupes Nano fåes for 5 lapper kontra drøyt 8 lapper til vanlig, i England koster en Nano Longneck 5 lapper året rundt. 1L Angelwax Resurrection koster jo kun 300kr ut i butikk i England, mot 6-700kr her. Nerta Active Diamond koster deg 150kr for en 5L i Polen mot 500kr her. 1L CarPro HydrO2 Lite koster deg 150kr i England, 399kr i Norge.

Så lenge du skal handle mye så er det greit, men hvis du skal ha noe småtteri fra Gtechniq osv er det billigere å handle fra Elite. Eventuelt The Ultimate Finish, de sender med ekspress så du som regel har tingene dagen etter om du bestiller fra morgenen av :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Diamond Cut Detailing

Der er jeg egentlig enig med deg i Capone. Jeg liker å støtte de flotte forhandlerene vi har i Norge, og det er det jeg alltid har gjort.

Men av og til så frister det med storhandel fra utlandet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjarne S
12 timer siden, Capone skrev:

Ja, bilpleie er egentlig ikke så ille dyrt, men dette er jo ikke noe nytt at ting er dyre i Norge. Her skal både staten og importør ha en slant pluss at forhandler du kjøper hos også skal tjene noen kroner, det er bare sånn det er :) Et godt eksempel her er jo Meguiars. Det er jo egentlig superbillig! 1L med 105 eller 205 koster 250kr-ish i statene, men tett oppunder tusenlappen her i Norge..

Og vi går mann av huse på black friday når en Rupes Nano fåes for 5 lapper kontra drøyt 8 lapper til vanlig, i England koster en Nano Longneck 5 lapper året rundt. 1L Angelwax Resurrection koster jo kun 300kr ut i butikk i England, mot 6-700kr her. Nerta Active Diamond koster deg 150kr for en 5L i Polen mot 500kr her. 1L CarPro HydrO2 Lite koster deg 150kr i England, 399kr i Norge.

Så lenge du skal handle mye så er det greit, men hvis du skal ha noe småtteri fra Gtechniq osv er det billigere å handle fra Elite. Eventuelt The Ultimate Finish, de sender med ekspress så du som regel har tingene dagen etter om du bestiller fra morgenen av :) 

Når du først nevner nano,så kan det jo nevnes at den fås for rundt 4000 tusen i Italia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Diamond Cut Detailing

Gjett om det ble en ibrid nano ja. Kunne ikke styre unna

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Freakshow
27.2.2017 - 23.38, Diamond Cut Detailing skrev:

Gjett om det ble en ibrid nano ja. Kunne ikke styre unnaemoji16.png

hvor handla du ibird fra? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig