Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Nytt medlem her og jeg lurer på hvilke merker som er de mest brukte / populære hos de fleste medlemmene her?

Rupes

Meguiars

ValetPro

Gtechnic

Autoglym

?? Hvilke merker sverger du til og gjerne hvorfor? :)

Skrevet

Velkommen til DCN!

Litt av morroa er å prøve litt forskjellig og finne noe du liker:thumbup:

Alle merkene du har nevnt har noen gode produkter, men det er ikke så lett at ett merke er best på alt.

Det ligger mye god info under "Guider" her på forumet, så da er det bare å lene seg tilbake og lære masse:D

2017 KIA Optima SW Plug-in

2017 Peugeot 5008 GTline

2015 Can Am Outlander Max

1998 Toyota Hiace 

Skrevet

Ingen er best på alt, så det er dumt å låse seg til en produsent. Hva som brukes mest her inne får du et greit inntrykk av hvis du leser deg litt rundt.

Velger du å handle fra forhandlerene her inne, får du stort sett kvalitetsprodukter.

• Admins
Skrevet

Vanskelig å holde seg til et bestemt merke ja. Har funnet flere av mine favorittprodukter fra forskjellige merker. Feks det ene merket som jeg synes har den beste såpen har ikke nødvendigvis den beste skinnrens, felgrens osv.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår