Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Sitter og ser på pads da jeg skulle fylt på litt.. Har bare erfaring med North detailing sine 140mm pads fra før. Og de funker jo fint for min del. Med en north detailing pda15 maskin. Blir hovedsakelig brukt på egen bil og en 2-3 andre i året maks.. Ser bilnerden har uber sine puter til en fin pris.. Dette er vanlige glatte puter.. Så ser jeg også at det finnes flexipads hex logic 135m puter også til nesten samme pris.. Hva er fordelen/ulemper med mønster på putene? Eventuelt anbefalinger på andre puter? Bruker menzerna produkter om det har noe å si.. =)

Arild
Skrevet
33 minutter siden, Brevik skrev:

Sitter og ser på pads da jeg skulle fylt på litt.. Har bare erfaring med North detailing sine 140mm pads fra før. Og de funker jo fint for min del. Med en north detailing pda15 maskin. Blir hovedsakelig brukt på egen bil og en 2-3 andre i året maks.. Ser bilnerden har uber sine puter til en fin pris.. Dette er vanlige glatte puter.. Så ser jeg også at det finnes flexipads hex logic 135m puter også til nesten samme pris.. Hva er fordelen/ulemper med mønster på putene? Eventuelt anbefalinger på andre puter? Bruker menzerna produkter om det har noe å si.. =)

Uber putene til bilnerden er akkurat de samme du har fra før...

Skrevet

Greit å vite. Takk for den. Men er det noen praktiske forskjeller i bruk på glatte puter og puter med mønster/topper etc

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår