Gå til innhold

rens etter spy i sofa

Recommended Posts

Bil fixaren
Skrevet

Hjelp folkens :(

Vett ikkje om detta er heilt rett plass å skriva dette ,men litt krise her , då ein av ungane

spydde i sofaen for ei lita stund siden , å dette er ein stoffsofa

Har foma mimo å div  rensestoff.

Rensestoff : Foma renseveske ,gtechniq w2 og autoglym sin intreiør rens.

Litt usikker på kva som fungere best til dette og kva er best helsemessig (Tyggast)  i forhold til att ungane leker å er i sofaen ofta å då putter

fingrane å sånt i munnen , redd dei kan få i seg nåke som ikkje er bra då .

Tips mottas med stor takk på forhånd. :)

om

- Produkt

- Blandingsforhold

- Framgangsmåte

- og evt andre tips , ting .

20170203_215628[1].jpg

Skrevet

Ville renset godt med mimoen og vasket med vann etterpå for å fjerneproduktrester.

Vannet vil også nøytralisere dersom det skulle være igjen noe produkt.

2017 KIA Optima SW Plug-in

2017 Peugeot 5008 GTline

2015 Can Am Outlander Max

1998 Toyota Hiace 

Arild
Skrevet

Jeg bruker bare rensevæske på sprayflaske og kost. Så har jeg kun rent vann i rensemaskina. 

Det gir alltid best resultat synes jeg og man slipper å måtte vaske med vann etterpå.

Skrevet

Har du prøvd å søke opp databladet på produktene? En møbelforretning har vel også ofte dedikerte rensemidler til sofa, mulig de kan hjelpe. Ellers tipper jeg det går greit så lenge du skyller godt med vann etterpå:)

2014 VW Golf stv.

Skrevet

Dersom du har tilgang/får lånt deg en steamer er det jo meget nyttig. Spesielt de litt større som er damåstøvsugere. Eks Karcher SC7. Hvis ikke sns jeg du skal gå bananas med W2 på sprayflaske. Jobb det godt inn med kost. Fylle Mimoen med varmt vann (er vel maks 50C) og sug opp. Gjør dette i flere omganger! :) Det der tar tiiiid!

• 4 weeks later...
Bil fixaren
Skrevet

hei :)

Tusen takk for alle svar folkens.

Fekk alt vekk etter nåke timers  arbeid med gnikking og rensing tok ein del tid ja ,men det var det verd ,foruten att eg blei smitta og fekk spysjuka sjølv av det då .:(

Blei  derfor heilt glømt ut å svare her etterpå , men takk for alle tips folkens:D 

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår