Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Har fått et tilbud på jobben på ei scangrip lampe. Den heter ikke colormatch men ser bortimot identisk ut. Trolig pga industrielt bruk uten den røde kanten. Kan dere se på bildene om dette er samme lampen og lys? 20170202_065153.jpeg20170202_065210.jpeg

Max Protect Certified Detailer / Bilpleie Entusiast 
Thomas4070
Skrevet

IMG_7775.JPG

Jeg mistenker også at det er et kaldere lys i denne lampa. Det står dessverre ingenting om CRI verdien i produktspesifikasjonen. Og da er det vanskelig og si.

Jeg har en Novipro lampe med bortimot samme spesifikasjoner. Den leverer et vanvittig sterkt og kaldt lys i forhold til Scangrip Colourmatch lampen.

Skrevet

Jeg fikk se lampen i bruk i dag og den lyser opp noe hinsides. Men fargetempraturen er nok ikke helt rett iforhold til detailing

• DCN Poeng 1
Max Protect Certified Detailer / Bilpleie Entusiast 
Thomas4070
Skrevet
Jeg fikk se lampen i bruk i dag og den lyser opp noe hinsides. Men fargetempraturen er nok ikke helt rett iforhold til detailing

Fryktet nok det. Men da egner den seg jo bra til alt annet[emoji1303] Arbeidslys får vi aldri nok av[emoji38]

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår