Gå til innhold
Prinsen

Autofornying uten PayPal

Recommended Posts

Prinsen

Hei

Er det noen mulighet for å få autofornyet medlemskapet sitt uten å måtte betale med PayPal? Jeg oppdaget ved en ren tilfeldighet at mitt VIP-medlemskap gikk ut i fjor sommer ... :P Hadde det ikke vært for at jeg tilfeldigvis så på mitt eget profilbilde i en av trådene mine, så ville jeg sannsynligvis ikke sett at jeg ikke er medlem før jeg skal bestille mer fra samarbeidspartnerne til våren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis

Enn så lenge er det ikke mulig utenom med Paypal.

Men skal se på muligheten for at man kan betale direkte med kort her og lagre infoen så man kan velge at det blir trukket automatisk. 

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Soulcam
Enn så lenge er det ikke mulig utenom med Paypal.
Men skal se på muligheten for at man kan betale direkte med kort her og lagre infoen så man kan velge at det blir trukket automatisk. 

Husker jeg hadde problemer sist med paypal så en annen løsning enn paypal hadde vært etterlengtet for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis
Akkurat nå, Soulcam skrev:

Husker jeg hadde problemer sist med paypal så en annen løsning enn paypal hadde vært etterlengtet for meg.

Ja var problemer med alle som hadde automatisk fornying fra når det kostet 150,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis

@Prinsen

Er nå lagt inn støtte for å betale direkte med Visa/Mastercard for de som ikke ønsker å betale med Paypal. Er også mulig å lagre kortdetaljer så skal det bli trukket automatisk. Har ikke fått testet om det faktisk fungerer enda. 

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig