Gå til innhold

Lite trykk på høytrykkspyler

Recommended Posts

Kjetilslaattis
Skrevet

Høytrykkspyler gir lite trykk. Har hatt såpe i beholder tidligere, og ser at det kommer tidvis såpe ut selv om det ikke lenger er såpe igjen i beholderen... noen som kan fikses? Går det an å kjøre gjennom noe rensevæske?

Skrevet

Hvilken typen høytrykk spyler gjelder dette? Er det Nilfisk/Stihl P 150/re163 -> Så skal det være et hakk på knotten som den må over for at det skal slutte og suge såpe. Altså du får satt den på null, men den må over et hakk i tillegg, anbefaler og kjøre rent van i mellom i såpebeholderen for å få vekk såperester slik at det ikke sauser seg over tid[emoji4] jeg kjører alt igjenom skumkanon selv[emoji4]

Kjetilslaattis
Skrevet

Jeg bruker også skumpistol, men testet såpebeholderen. Tok ikke ut såpen etter bruk. Når det er sagt virket høytrykkspyler igjen når jeg testet den nå. Bra tips å kjøre gjennom vann i den.... sitter sikkert litt såpe igjen noe sted...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår