Gå til innhold

RG2000 eller Foma Mimo?

Recommended Posts

Skrevet

Skal etterhvert kjøpe meg min første rensemaskin. Har sett meg ut enten RG2000 fra Bilnerden eller Foma Mimo fra SS

Hvilken anbefales? Er til eget bruk og evt litt utleie.

• DCN Poeng 1

- Audi A3 2008 1,9 TDI Lavagrå (LZ7L)

The Punisher
Skrevet

Foma! Det andre er billig ræl, og skal du leie ut så blir det mye slitasje, så derfor ville jeg gått for et kjent merke og et kvalitetsmerke. Lett å få deler til Foma og. 

Skrevet

Det kommer jo ann på hva man betaler for maskinene, jeg har hatt Rg2000 i flere år, kompiser har lånt den etc, og den fungerer fint. Men å basere seg på å leie ut en kopi maskin er ikke noe jeg vil anbefale. Fomacforbruker serie er ræl det også sammenligner man med proff maskiner

E30 Turbo 

E34 Bi turbo bruksbil

BMW 2002 Turbo under restaurering

http://facebook.com/GusdalsCarCare

Skrevet
2 timer siden, e30 tic skrev:

Det kommer jo ann på hva man betaler for maskinene, jeg har hatt Rg2000 i flere år, kompiser har lånt den etc, og den fungerer fint. Men å basere seg på å leie ut en kopi maskin er ikke noe jeg vil anbefale. Fomacforbruker serie er ræl det også sammenligner man med proff maskiner

takker for svar. Som sagt, den skal brukes primært privat men tenkte også å leie den ut noen ganger for å dekke den inn. Den tåler vel det? Har du noe annet å anbefale? :D

- Audi A3 2008 1,9 TDI Lavagrå (LZ7L)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår