Omnislash

All Purpose Cleaner

Hei!

Når det kommer til All Purpose Cleaner, er det mulig å bruke den på rengjøring av skinn ?

Er bare for å få vekk skjoldene som oppsto fra da jeg prøvde armor all sin Leather clean wipe, som sugde hest !

Er greit å vite til imorgen, da jeg og slemreke skal vaske bilene våres utvendig og innvendig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp ,den er fin til det.Har brukt det selv mange ganger og det funker fjell,men husk og bruk skinn mykner etter du er ferdig fordi det kan være tøft for skinnet tror jeg.

Her er det brukt APC på skinn

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Grenn Clean til lett vask av skinn?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde denne http://www.scandicshine.no/nettbutikk/inde...products_id=311

skinn cleaneren i dag da noen brunspurv hadde funnet det betimelig å bruke skinninteriøret i fruens cab som toalett mens hun var på butikken.

- ypperlig produkt til lett rens av skinn er mitt førsteinntrykk....sprayet på MF tørket av og la på litt lærcreme

Antagelig ikke så lurt å bruke produkter beregnet for andre bruksområder på skinnet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha brukt Green Clean på seter, syns den er litt klissete/sticky, så tror du ville fått problemer å fjerne den med mindre du blanda den veeeeldig tynt.

Kjøp deg heller ei litersflaske fra Leather Master, så har du skinnpleie hele livet og kanskje barnebarnas...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive