Solberg-

Gerbil Wheel Brush (saueskinn)

Hei!

Noen som har prøvd denne? Ser utrolig digg ut å vaske med da. Erfaringer o.l mottas med takk. :) Må ha meg en vaskebørste og litt skeptisk på EZ Wheel Brush, synes den ser litt for "brutal" ut med å kunne ripe opp felgen osv.? Så da må jo denne være midt i blinken?

http://www.scandicshine.no/nettbutikk/inde...products_id=271

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EZ er genial, funker veldig bra!

Ta også med den en myk børste på dekksidene ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg digger Gerbil-børsten. Den er veldig myk og får med seg mye. Ikke den beste på trange steder, men da har man en annen børste i tillegg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for raske svar gutta!

Da blir det å bestille en Gerbil og en EZ tenker jeg. Hvordan er EZ på polerte brede felgkanter? Har ikke prøvd EZ, men innbiler meg at hårene på den er litt for stive og kan lage riper/skade felgkantene? (Ser for meg en sånn lang oppvaskbørste som du har på kjøkkenet når je tenker på EZ) haha :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EZ er nok ikke like grov som en oppvaskbørste, hehe. Skal ikke ripe, men er nok sikrere med gebril for å være ærlig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dårlig erfaring med Gerbil "børsten" Raknet fra håndtaket ved første gangs bruk. Hadde den talt litt mer hadde jeg garantert brukt den, da den er veldig snill mot lakkerte felger:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var du uheldig tror jeg, har brukt min endel ganger nå, og den holder stand enda :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker ikke noen riper på A8 felgene mine hvertfall, og da har jeg brukt den børsten til å vaske felgene med på utsiden, der ripene synes på de felgene

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Da var du uheldig tror jeg, har brukt min endel ganger nå, og den holder stand enda :)

Fikk vel mandagseksemplaret jeg da :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes ingen større/lengre utgave av Gerbil? Likte den børsten..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Ez Detail brush er hårene forma som en X, slik at dritten legger seg i sprekkene på hårene, for å unngå å lage riper..

Den er veldig myk og fin, og hvis du vil ha den enda mykere, kan du bare dyppe den i ei bøtte med varmt vann, da blir plasten varm, og dermed myk :) Den er vel omtalt som en av verdens beste felgbørster såvidt som jeg vet.

Holder også i en evighet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive