Gå til innhold

Høytryksspyler e145.3-10 eller p160.2-15

Recommended Posts

Skrevet

Har planer om å kjøpe med en spyler men er litt usikker på hva jeg burde kjøpe og hva jeg egentlig trenger.. Har ikke prøvd så mange så jeg har ikke noen referanser for å si det sånn bortsett fra spylere på vaskehaller etc.. Har lest litt og kommet frem til at nilfisk e145. 3-10 er en god maskin. Men så er det mange som skriver minimum 500L i timen.. Så da kommer spørsmålet.. Burde man gå opp til en p150 eller en p160 da prisforskjellen er liten på disse.. Kommer bare til å bli brukt på egen og samboerens bil. Pluss generelt omkring hus og verandaen etc. Har 16 amp sikring i garasjen.. Ser jo fordelen med 5 meter ekstra slange på p160.. Men er vannmengde og trykk mer en god nok på en e145. 3 så er det jo et par tusen kroner spart.. ( til skumkanon og kjemi=) Hva anbefaler folket.. En maks pris på 5-6 tusen..

Capone
Skrevet

Vurdert IPC Foma PW-C23 1610? :) 600l, 12m slange og pris på 5500,- hos Proffia. Gode og holdbare spylere dette også. Og jeg syns det er mye bedre med M22 skrukoblinger enn alle de quick connect løsningene ulike fabrikanter har. 

Skrevet

Hmm.. Nei har ikke det.. 600L.. 12m slange.. Til 5500 Kan den sikkert være aktuelt den.. Med skrukobling må man da skru av og på skumkanonen? Ikke bare plugge den på med en hurtigkobling?

Skrevet (endret)

http://nettbutikk.sor-tre.no/?vis=visprodukt&pid=471

Det er samme som p160.3 men en litt mer på kostet modell som du kan justere trykket på siden(derva 150bar). 650l/t. Følger med kassetslange og kan sette dysene under lokket samt bar klokke. 12meter slange 160 har 15, men kan bytte til 15meteren fra nilfisk. Men hadde ikke gjort det med det første. 

Endret av Sanden

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår