Gå til innhold

Samletråd for biler i markedet


alexanderst

Recommended Posts

Anders MK

Den går rundt i området her, og jeg gliste bredt første gang jeg så den :P Også er det jo veldig fortjent reklame, dessverre...

Endret av Anders MK
  • DCN Poeng 1

The more you clean, the more you’ll notice it's dirty. If you’re not careful you’ll end up polishing the inside of the tyre valves and then not wanting to use your car if it’s raining. This behaviour is called “being a concours enthusiast” and it’s very dangerous. Many “concours enthusiasts” go on to be murderers.
- Jeremy Clarkson
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Eier har hatt den siden 2008 ser jeg, og er nok passe lei av Møller siden han har tatt det så langt :rofl1:

  • DCN Poeng 1

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vedde på at broom ikke kommer til og linke til denne annonsen, for da er nok ikke møller venner med dem lengre[emoji848] fra alvor til alvor så har nok vært på skien bil med denne rustskaden, de fraskriver seg alt ansvar uansett skade. Det begynte og komme rust i b-stolpen min på touranen. Samt under bryterhendelen på bakluken. Var innom for å få utbedret dette. Det er den mest slette kunde behandlingen jeg noen sinne har møtt. Useriøse begrunnelser med at det er skader som er påført lakken. Reiste til naf fikk dem til å analysere skadene. Det var ikke noe problem. Reiste til en annen forhandler med dette. Reklamasjonen ble godkjent der. Og de kommenterte også at dette skulle være nødvendig og måtte ta naf test. Da disse var godkjente skader som dem var klar over. Ble ikke noe VAG på meg igjen.

 

  • Liker 1
  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
1 time siden, sandera skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=95317985     

 

Her kan noen få seg billig-billig-billig SAAB! Med bensinturbo og alt ting!

 

85_1660761537.jpg

 

Med en (liten) DCN-overhaling tror jeg det der er et kupp :) Kan sikkert være ganske enkelt å tjene noen kroner på det og. 

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capone

Mulig jeg er en enkel sjel, men jeg kjenner en sterk dragning mot noe slikt når det fremstår som såpass helt og pent. De vokser ikke på trær lenger i bra stand.. Hadde virkelig ikke hatt noe imot å kjøre slik året rundt for all fremtid, noe jeg sannsynligvis hadde gjort om det ikke var for saltet. Designet, kjørecomforten, fargekombinasjonen, den udødelige OM617 motoren som knakler slik bare en gammel Mercedes kan uansett hva slags temperatur gradestokken viser, åh! Den mangler kun moderat senk og 16" Penta. Håper noen her er enige med meg så jeg slipper å føle meg som en skap-tater født noen tiår for sent :P 

 

image.thumb.jpeg.8bbedbfa6166e7733a585c5c9b103e55.jpeg

 

https://www.finn.no/92286710

  • DCN Poeng 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

‎18‎.‎04‎.‎2017 - 0.16, Sanden skrev:

Kan vedde på at broom ikke kommer til og linke til denne annonsen, for da er nok ikke møller venner med dem lengreemoji848.png fra alvor til alvor så har nok vært på skien bil med denne rustskaden, de fraskriver seg alt ansvar uansett skade. Det begynte og komme rust i b-stolpen min på touranen. Samt under bryterhendelen på bakluken. Var innom for å få utbedret dette. Det er den mest slette kunde behandlingen jeg noen sinne har møtt. Useriøse begrunnelser med at det er skader som er påført lakken. Reiste til naf fikk dem til å analysere skadene. Det var ikke noe problem. Reiste til en annen forhandler med dette. Reklamasjonen ble godkjent der. Og de kommenterte også at dette skulle være nødvendig og måtte ta naf test. Da disse var godkjente skader som dem var klar over. Ble ikke noe VAG på meg igjen.

 

Ruster ikke Audi veit du. De har sink slip som de så fint kaller det :lol:

  • DCN Poeng 3

Part time detailer at

smedmoen.jpg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders MK

Litt finn-snoking er alltid fryktelig kult, så fant jeg tilfeldigvis denne og snoket nærmere. Ikke at jeg er kjempefan av Mazda'er fra mer enn 30 år tilbake i tid, men dette røde gliset som er 12 år eldre enn meg, men likevel ser langt bedre ut, fikk jeg nesten lyst til å cruise rundt i selv i sommer. Hadde den hatt soltak hadde den levd farlig :D https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=95210344 


Kult å ha en sånn gammel og "hverdagslig" bil som fortsatt ser bra ut... minner litt om grandtanter på 90 +, men den var jo lekker, da! 

 44_134113389.jpg

 

Endret av Anders MK
  • DCN Poeng 2

The more you clean, the more you’ll notice it's dirty. If you’re not careful you’ll end up polishing the inside of the tyre valves and then not wanting to use your car if it’s raining. This behaviour is called “being a concours enthusiast” and it’s very dangerous. Many “concours enthusiasts” go on to be murderers.
- Jeremy Clarkson
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst
21 timer siden, Capone skrev:

Mulig jeg er en enkel sjel, men jeg kjenner en sterk dragning mot noe slikt når det fremstår som såpass helt og pent. De vokser ikke på trær lenger i bra stand.. Hadde virkelig ikke hatt noe imot å kjøre slik året rundt for all fremtid, noe jeg sannsynligvis hadde gjort om det ikke var for saltet. Designet, kjørecomforten, fargekombinasjonen, den udødelige OM617 motoren som knakler slik bare en gammel Mercedes kan uansett hva slags temperatur gradestokken viser, åh! Den mangler kun moderat senk og 16" Penta. Håper noen her er enige med meg så jeg slipper å føle meg som en skap-tater født noen tiår for sent :P 

 

image.thumb.jpeg.8bbedbfa6166e7733a585c5c9b103e55.jpeg

 

https://www.finn.no/92286710

Legendevogn av rang 

  • DCN Poeng 1

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...