Gå til innhold

"Bobler" i lakk??


Rookie Rupes

Recommended Posts

Rookie Rupes

Hei!

Etter vask av bil igår oppdaget jeg noen "bobler" i lakk på bakfanger. Se bilde 

Bilen ble først avfettet med selaclean avfetting (tom for prickbort).virketid ca 5min.

Deretter 1:20 blanding surfex hd virketid ca 5min og så ble det lagt skum på (mr.pink).ble deretter høytrykkspylt før håndvask.

Jeg kan ikke se at noe i denne prossessen skal kunne forårsake slike skader i lakken.

Hva tenker ekspertene?

Er det andre ting som må ha forårsaket dette?

20161211_132232.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 100% sikker på at dette ikke var der før du vasket?

 

Dette ser ut som en reaksjon som har skjedd i.fbm lakkering, når avfetting ligger for lenge på lakken får du hvite/matte felter. Verken surfex eller selaclean skal være i stand til å få lakken til å koke slik som det ser ut på bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er bilen 2012 modell får du vel dette rettet som reklamasjon? Om det er lakkert opp etter skade har du også 5 års reklamasjonsrett! Her vill jeg tatt turen til et merkeverksted/forhandler før noe rettearbeid ble utført!

Er bilen 2012 modell får du vel dette rettet som reklamasjon? Om det er lakkert opp etter skade har du også 5 års reklamasjonsrett! Her vill jeg tatt turen til et merkeverksted/forhandler før noe rettearbeid ble utført!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...