Gå til innhold

kompabilitet:Bilt-Hamber pumpe til 5 liters kanner

Recommended Posts

Skrevet

Forskjell på nerta og bilt-hamber, kjøpte universl pumpe den funker på nerta'n men ikke på blit hamber sin, men kuttet bare et hull i lokket som står på og skrudde bare på universal pumpen. Vær obs på at det renner i god tid etter du har pumpet opp også. Var rundt 10-20 drypp etter pumping. Vurderer og varme opp plasten og bøye den litt opp på mine pumper for å få det til og ikke renne, eller lage et stativ med litt helling slik at det ikke drypper etter jeg har pumpet såpen oppi skumkanonen😊

Skrevet (endret)

Prøve først pumpe på bilt hamber autofoam, det funket ikke for meg. Ble noe forbanna griserier, vanskelig å dosere riktig også. Så jeg kjøpte tappekran og de liker jeg. Måtte skjære vekk litt for å få gjengene til å ta..

IMG_0354_zpszm1isz5k.jpg

Denne tappekranen er kjøpt hos elite 

http://www.elitecarcare.co.uk/jerrycan-plastic-tap-38mm-neck-for-5-litre-bottles.php

Endret av Microfiber
Skrevet

Biltema ja, kan jo testes.. bilt hammer autofoam kan hentes helt gratis i hvertfall.. jeg endre opp med å kjøpe ny foam gun da jeg trodde den var brukt opp.. testa med nerta nå, viste seg at bilt hammer bare var søppel [emoji848]

Freakshow
Skrevet (endret)
8 minutter siden, kjs skrev:

Biltema ja, kan jo testes.. bilt hammer autofoam kan hentes helt gratis i hvertfall.. jeg endre opp med å kjøpe ny foam gun da jeg trodde den var brukt opp.. testa med nerta nå, viste seg at bilt hammer bare var søppel emoji848.png

neida autofoam er fin :) men  i forhold til nerta er den svak syns jeg :P
men trur du får mer produkt for pengene med nerta :P mtp at du bruker jo mye mindre produkt som renser bedre en med autofoam :P

hvor bor du? tar autofoam jeg ;) kjekt å ha ekstra liggende :P

Endret av Freakshow

Max Protect Certified Detailer

Freakshows E39 530DAT

Skrevet

Stavanger :)

Jeg synes Autofoamen såvidt henger på, blir for tynn og henger for kort tid. Nerta blir tykk og god, og henger bra. Gir tid til litt børste osv. 

Skrevet
18 timer siden, Freakshow skrev:

eller kjøp tappekran på biltema ^^ null gris og null tull! :)

Har du en link eller artikkelnummer? Fant ikke jeg.

Jeg har 1 stk pumpe til Autofoamen, den jeg linka, den funker bra den. Lite gris, helst dårlig aim i så fall :-) 

Jeg har en rød-ish tappekran, den funka dårlig på Nerta.

Freakshow
Skrevet
Har du en link eller artikkelnummer? Fant ikke jeg.

Jeg har 1 stk pumpe til Autofoamen, den jeg linka, den funker bra den. Lite gris, helst dårlig aim i så fall :-) 

Jeg har en rød-ish tappekran, den funka dårlig på Nerta.

Skal leite :)

Edit: 88424 :)

Bare scroll ned til tilbehør så ser du den

Max Protect Certified Detailer

Freakshows E39 530DAT

Skrevet

Denne fungerer greit.

Den minste koblingen som følger med passer,men teiter ein for hardt hopper den over gjengene og blir stående litt på skrå,men holder tett.

Alternativt kan ein lage hull i korken til Nerta kanna og bruke den.

Doserer ganske nøyaktig 25ml også.

https://www.felleskjopet.no/landbruk/husdyrrekvisita/vaskemiddel-og-haandrens/universaldispenser-25ml-42891180/

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår