Morrizon

HT: Erfaringer med Bosch ??

Hei Folkens!

Har noen av dere erfaringer med Bosch? Jernia selger en Aqutak 125, med 125 bar, 450 l/min til 2490,- om dagen. Jeg var forbi og kikket på en i går, og den virket svært solid og god, og med et par ekstra dyser og terrassevasker også...

Anyone?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann! jeg har en aquatak 160, maskinen er dønn solid synes jeg,kan anbefales på det varmeste. blant annet vaska huset med den og den betalte seg mange ganger da hehe. Vet ikke hvordan 125 er,men jeg synes 160bar er akkurat perfekt. Eneste jeg har hatt litt problemer med er at såpe dispenern ikke fungerer(bruker foamcannon så det gjør ikke noe) pga slangen fyller seg med dritt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMPER en gammel i stedet for å lage ny :D

Fått et godt tilbud på ny Bosch Aquatak 130 til den nette sum av kr 1499! Er det bare å slå til, eller er det noen som har negative erfaringer med 125/130 ? Skal visst være akkurat samme verktøy men med 5 bar mer såvidt jeg har skjønt.

Link til review av Bosch Aquatak 125

På forhånd takk!

PS: de hadde 2 stk inne...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var den kjøpt!

Til info så har de EN igjen til kr 1499,-

Butikk: Jernia Ringnes Park

Sannergt. 6b 0557 OSLO

bosch_clic130.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny spyler. Litt spent på hvordan det er hvis man vil ha en skikkelig skumkanon på denne. Kan tuppen på lansen taes av?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke foma som lager de?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke foma som lager de?

Min Foma.kanon passer på min gamle pensjonerte Bosch, men den har vanlige lanser man skifter med bruken. Denne "Click" utgaven vrir man jo på for ulike funksjoner.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er standard bosch type, så man kan ta av denne "clic" lansen -inget problem! Regner med det blir en foam cannon/lance på meg om ikke så lenge..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive