johnhell

CG New car scent

Funker denne bra?

Er det bare å spraye rundt i bilen, eller skal den jobbes inn i noe av interiøret?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker helt gull :D har den selv og det er bare og dusje 1-3 ganger i bilen og ferdig med det

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke New Car Scent, men har leather scent, som i og for seg går litt for samme nybilluktfeelingen. Der sprayer jeg et par spray under forsetene. Har fungert greit, og er en beskyttelse mot eventuell misfaring av tepper, og det holder vel kanskje litt lenger, i tillegg til å ikke stinke rett i nesa på folka i bilen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dennis har denne i bilen sin og den lukter bra godt denne her, sprayes under setene :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den jeg og og er kjempe fornøyd med den.Lukter bare nybil med skinn og ikke slik jalla som de fleste lukter

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vært blandet litt kontaktlim-lukt osv i den også. :---P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er New Car Scent bestilt... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har New Car Scent'n og er fornøyd! Er en mild og god lukt, og en til to sprut holder i massevis. Eneste jeg synes er at den ikke varer så lenge, synes lukta blir fort borte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har jeg en slags erfaring. Når jeg ikke merker så mye til leather scent lengre, så har folk kommentert at det lukter nybil. Så jeg blir vant med lukten, litt som med parfymen man bruker på kroppen. Lukter sterkt i starten, men man er vant med den, så det legges ikke merke til.

Kan nok hende at det er nesa som spiller oss et puss og.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kan nok være noe i det du sier der at man blir vant med lukten og at du da ikke legger så mye merke til den, uansett er det ett kjempe produkt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan VARMT anbefale og bruke denne i sammen med watermelon scent, gir mye bedre lukt/varighet :)

Endret av Alex
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Er det bare å spraye rundt i bilen, eller...?
Bare ikke spray rundt etter du har vasket rutene innvendig. Det gjorde jeg, å da ble det en ekstra rutevask :P
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spray den under setene f.eks :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøper dere dette vidundermiddelet da? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det står at man kan blande ut denne med vann. Gjør dere dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ser at det står at man kan blande ut denne med vann. Gjør dere dette?

Jeg har ikke blandet ut med vann...sprayer litt rundt om etter vask og bilen får en god ren duft...synes det er greit at den er slik den er da lukten modererer seg relativt kjapt.

Senest i går kveld var jeg ute med new car scent i bilen til familiens eldste jente, Hun er russ i år og bilen bar kraftig preg av

å ha vært sentral i forflytning av mennesker som inntok den føden russ vanligvis går på nå i innspurten av russetiden.

Selv om moren hadde støvsugd og vasket med Greenclean trengtes absolutt den ekstra boosten med new car scent, og bilen

ble faktisk såpass bra at jeg tror ikke det lenger går automatikk i at selve bilen vil slå ut på alkometer hvis bare sjåføren er edru. :huh:

ståle :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive